مراکز انتظامی، نظامی و امنیتی خط قرمز ما هستند/ ما در امنیت با هیچکس مقایسه نمی‌شویم


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901197

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور:

سردار محمد کرمی با بیان اینکه مجموعه های مراکز انتظامی، نظامی و امنیتی خط قرمز ما هستند، گفت: خرابکاری کرده اند و باید تاوان خسارت را بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور در همایش بصیرت و همدلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خواست خداوند در تحقق احکام اسلامی است، گفت: : دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان در عرصه های مختلف با ما روبرو شده اند و اکنون در جنگ ترکیبی به ویژه در عرصه جنگ شناختی تلاش می کنند با این انقلاب مقابله کنند، انقلابی که در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و در حال پیشرفت است. زمینه های علمی و در دنیا مطرح است.


وی با بیان اینکه در حالی که دشمن تلاش می کند در مقابل انقلاب بایستد، از جنگ شناختی و کلیدواژه ها در طرح های مختلف استفاده می کند تا ذهن ها را به سمتی که می خواهد هدایت کند، ادامه داد: دشمن از رسانه و فضا استفاده می کند. مجازی در گام اول، اشغال و جهت ذهن را به سمتی می برد که طراحی کرده و سعی می کند هر بار با موضوعی از مشکلات مردم وارد شود و هر روز یک لایه می رود تا کل جامعه را درگیر کند.


فرمانده قرارگاه قدس با بیان اینکه سر همه دشمنان هستم؛ آمریکا، انگلیس، شرور و یهودیان از جذاب ترین افراد در جنگ شناختی هستند، گفت: قرآن کتاب آسمانی بارها به مسلمانان تاکید کرده است که مراقب باشید دشمن اصلی شما یهودی است و اپوزیسیون از شبکه هایی تغذیه می کند که توسط مزدوران آمریکایی و انگلیسی حمایت می شوند و تمام هزینه های اقدامات خرابکارانه را می پردازند.


وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی بارها مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که نظام اسلامی است و به مردم دروغ نمی گویند، نظام پیروی می کند و حقیقت هر چه باشد قاطعانه با آن برخورد می شود.



در مورد دخترچابهار اگر کسی مقصر باشد به آن رسیدگی نمی کنیم و قاطعانه برخورد می کنیم.

کرمی با بیان اینکه الگوی اعتراض در هر استان متفاوت است، تصریح کرد: برخی اعتراض خود را با آتش زدن بانک ها نشان می دهند، برخی دیگر چادر را بر سر زن محجبه می کشند یا پرچمی را که نام الله و قرآن روی آن نوشته شده است به آتش می کشند. البته دشمنان بارها گفته اند که این موارد توجیه است، به اصل نظام یعنی اصل اسلام استناد می کردند.


وی با اشاره به بررسی مسائل حساس در سیستان و بلوچستان از دشمنان گفت: در این استان دشمن برای تحریک جوانان از غیرت استفاده می کند و عده ای ناآگاهانه یا حتی آگاهانه موضوع چابهار را مطرح کرده اند که این موضوع باید حتما حفظ شود و قابل تحقیق باشد زیرا مسئله حیثیت و آبرو را مطرح می کند.


فرمانده قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق ادامه داد: موضوع دختر چابهار به صراحت به اطلاع مردم خواهد رسید، اگر کسی در این مورد مقصر باشد به او رسیدگی نمی شود و با مردم برخورد قاطع و قانونی می شود. سیستان و بلوچستان مردانی انقلابی و بیدار هستند و پس از شناخت و تشخیص صفوف خود را از دشمن جدا می کنند.



کسی که ادعاهای مشروع دارد بانک ها و مدارس را نمی سوزاند

وی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر زاهدان گفت: در چند روز گذشته دشمنان با نفوذ در بین نمازگزاران حادثه ای ایجاد کردند اما بلافاصله نمازگزاران پس از اطلاع از این حادثه صفوف خود را تقسیم کردند، زیرا مردم می خواستند بانک را آتش زدند و اموال عمومی نبودند و تعدادی از آشوبگران شروع به تیراندازی کردند و اموال عمومی را به آتش کشیدند.


وی با بیان اینکه هدف شهید هاشمی و یارانش ایجاد امنیت و آسیب نرساندن به مردم بود، گفت: این افراد جان خود را فدای امنیت و حفظ جان مردم کردند و به فیض شهادت رسیدند. درود بر بستگانی که در این حادثه مقصر نیستند تروریست ها مجروح شده اند، تقاضا دارم.


کرمی بیان کرد: مردم عزیز به دشمنان اطلاع دهید که دشمنان می خواهند امنیت، انسجام و توسعه ای که در استان در حال شکل گیری است را از بین ببرند چرا که این استان ظرفیت بسیار بالایی دارد و به سرعت در حال رشد است و دشمنان نمی خواهند. من باور دارم


وی با بیان اینکه اگر فردی ادعای حقی داشته باشد بانک و مدرسه ای را به آتش نمی کشد، اذعان داشت: بانک ها و آمبولانس ها برای خدمت رسانی به مردم هستند و این تجهیزات و دستگاه ها پس از تلاش فراوان به استان ما آمده است و حتی اموال و دارایی ها آتش زدن مردم و همه اینها نقشه های پشت صحنه شبکه معاند است که مردم را تحریک می کند زیرا از هوشیاری مردم در میدان عصبانی شده و مدام اخبار جعلی منتشر می کنند.



ما در امنیت بی نظیر هستیم

فرمانده قرارگاه قدس ادامه داد: شبکه های بیگانه می دانند به جایی نمی رسند زیرا این افراد مغرور جیره خوار هستند، کسانی که با این نیروها معاشرت می کنند به جایی نمی رسند و نظام اسلامی امروز متکی به خداوند متعال است و از هیچ قدرتی نمی ترسد. ..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید