مراکز حیاتی اسرائیل تا پنج سانتی متر دیده می شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گروه هکری Moses_Staff که اخیرا سر و صدایی در پی حمله موفقیت آمیز سایبری به مراکزی در فلسطین اشغالی به پا کرده بود، با انتشار ویدئویی جدید رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد.

به نوشته المدن، این گروه مدعی است که «اطلاعات دولتی» از جمله تصاویر سه بعدی از فلسطین اشغالی را دریافت کرده است. این یک دور زدن ممنوعیت بین المللی است که از دسترسی به عکس های هوایی دقیق از سرزمین های اشغالی فلسطین جلوگیری می کند.

ویدئوی منتشر شده تصاویر و نقشه‌های تاسیسات حیاتی را نشان می‌دهد و گزارش می‌دهد که اینها نمونه‌هایی از تصاویر دقیق است که اخیرا پس از هک زیرساخت‌های سایبری رژیم صهیونیستی به دست آمده است. این یک شکست برای امنیت سایبری تل آویو است.

دقت تصاویر سه بعدی منتشر شده پنج سانتی متر و توسط خود صهیونیست ها ساخته شده است. حجم فایل ها، تصاویر و نقشه های سه بعدی بدست آمده توسط گروه هکر فلسطین اشغالی 22 ترابایت است.

14000824000055 Test PhotoL خبر خاکستری

85212818 0c88 4e62 adc6 57218ff7be14 خبر خاکستری

این گروه هکری در 6 نوامبر به سرورهای اطلاعات شرکت های اسرائیلی نیز حمله کرد و اسنادی مانند کارت شناسایی، وکلا، چک، صورت های مالی و غیره را که در جریان حمله هکری به دست آمده بود را فاش کرد.

فایل‌هایی که در جریان حمله اولیه هکرها به کارکنان موسی منتشر شد، همچنین شامل تصاویر بنی گانز وزیر دفاع اسرائیل و سربازان اسرائیلی و نامه گانز در سال 2010 به رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس اطلاعات نیروهای مسلح اردن است.

فایل‌های لو رفته شامل فایل‌های اکسل نیز می‌شود که ظاهراً حاوی نام، کد ملی، ایمیل، آدرس، شماره تلفن و حتی وضعیت اجتماعی و اقتصادی سربازان، دانشجویان پیش از رژیم صهیونیستی و افراد مرتبط با وزارت جنگ رژیم صهیونیستی است.

در پی این اتفاقات روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارشی از اظهارات مقامات این رژیم منتشر کرد و نوشت اسرائیل آمادگی مقابله با تهدید حملات سایبری را ندارد.

آویو کوهاوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل در سخنرانی خود در کمیسیون امور خارجه و دفاع کنست گفت: مهمترین تهدید برای اسرائیل در این مرحله حول محور حملات سایبری علیه نهادهای اقتصادی و غیرنظامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید