مردم محور؛ عامل بقا و حفظ موجودیت دولت هاست/ آمریکا; مافیای فرهنگی و اقتصادی


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812508

کارشناسان سیاسی گفتند: مردم مهم ترین مولفه در حفظ بقای دولت ها هستند و اگر کشوری هر چقدر هم که در عرصه های مختلف قدرتمند و حتی مسلح به سلاح هسته ای باشد، حمایت مردم خود را نداشته باشد، محکوم به فناست. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; ابوالفضل صادقی کارشناس مسائل سیاسی در تشریح بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص بحران اوکراین اذعان داشت: در عرصه روابط بین الملل هر کشوری باید برای حفظ بقا و موجودیت میهن خود تلاش کند. ابتدا باید تمامیت ارضی خود را حفظ کند.

وی گفت: دیدگاه هر کشوری باید بر اساس ظرفیت های داخلی آن کشور تعریف شود، در غیر این صورت نزدیک ترین کشوری که با آن تعامل داریم نیز می تواند در لحظات حساس به ما خیانت کند.

سجی افزود: اقتدار در عرصه جنگ سنگین، عامل کلیدی پیروزی است و حفظ کیان هر کشوری به ویژه جمهوری اسلامی ایران باید زیربنا و الگویی باشد که در هشت سال مقدس به وضوح دیده ایم. حفاظت.”

تحلیلگر و کارشناس سیاسی با بیان اینکه مهمترین راه برای حفظ بقای افراد کلیدی، گفت: مهمترین مولفه برای حفظ بقای کشورها، مردم اصلی آنها هستند و اگر کشوری در عرصه های مختلف تا این حد قدرتمند و حتی مسلح باشد. سلاح های هسته ای، حمایت از مردم او محکوم به فنا نیست.


آمریکا مافیای فرهنگ و اقتصاد است

علیرضا عموزاده، کارشناس سیاسی نیز به مرآت گفت: امروز آمریکا از درون در حال فروپاشی است اما در آخرین نفس ها همچنان به دنبال مداخله و تعیین تکلیف برای کشورهای دیگر است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: رفتارهای دوگانه آمریکا در قبال کشورها بسیار ناپسند است، از یک سو در قبال بحران کشور مظلوم یمن سال ها سکوت کرده و از سوی دیگر در مقابل این کشور آشوب می کند. رویدادهای اخیر در اوکراین.”

پسرخاله با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری برای آمریکا گفت: ایشان وفادار نبودند و در عمل ثابت کردند.

به گفته این کارشناس مسائل سیاسی، همانطور که امضای کری تضمینی نیست، بایدن هم برای هیچ کشوری تضمینی نیست و این موضوع باید آموخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید