مردم یزد از پیشتازان مبارزه با رژیم پهلوی بودند/ شهید صدویی مناسب ترین فرد برای مدیریت بحران


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807374

یکی از مبارزان انقلابی استان یزد گفت: مردم یزد از سال 1341 همزمان با تصویب قانون انجمن های ایالتی و ولایتی مبارزه با رژیم پهلوی را آغاز کردند و تا پیروزی انقلاب به مبارزات خود ادامه دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد هرزاده از مبارزان انقلابی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه مردم یزد جزو استان های پیشرو در مبارزه با رژیم پهلوی هستند، گفت: مردم یزد به دلیل حضور آیت الله شهید صدوقی و روشنگری ایشان در زیر ظلم و ستم رژیم شاه آغاز کردند. مبارزه آنان با این رژیم در سال 1341 همزمان با تصویب قوانین ایالتی و استانی و تا آخرین روز پیروزی انقلاب اسلامی به مبارزه خود ادامه دادند.

وی ادامه داد: شهید صدوقی به دلیل جایگاه علمی و اعتماد امام خمینی (ره) عملاً در تمام استان های جنوب شرق کشور و حتی کشور نقش آفرینی کرد و سخنان ایشان پایانی برای جنجال بود. همه علما و مردم».

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه یزد با بیان اینکه شهید صدوقی برای تبیین ابعاد انقلاب و ضرورت مبارزه با رژیم پهلوی به منازل علما، بازاریان و اقشار مختلف جامعه رفته بود، تصریح کرد: اقدامات محمدرضا شاه در این خصوص بیان شده است. شهید صدوقی از نظر مدیریت بحران و برنامه ریزی فردی بسیار معقول بود و به دلیل همین حربه علیرغم اینکه استان یزد یکی از استان های پیشرو در مبارزه با رژیم پهلوی بود، اما کمترین تلفات ممکن را با بیشترین تلفات داشت. تاثیر احتمالی در این زمینه

این مبارز انقلابی یزد در پایان اعلام می کند: شخصیت و حاکمیت شهید صدویی در کنار اخلاص این مرد بزرگ خدا به گونه ای بود که باعث شد سایر اقشار جامعه از جمله ایشان خود و زندگی خود را وقف پیروزی کنند. اسلام.انقلاب.از تلاش دریغ نکنید.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید