مرکز دامپزشکی قزوین به دور از ملاحظات سیاسی برای سلامت انسان فعالیت می کند

وی با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق دامپزشکی استان افزود: برای مدیرکل جدید این اداره که از مدیران جوان مجموعه دامپزشکی و فرزند شهید است آرزوی موفقیت داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی متولی امنیت زیستی و غذایی کشور است و در این چرخه اهمیت کار سازمان دامپزشکی کشور و به ویژه ادارات کل استان ها مهم و حساس است. تولید

وی گفت: مردم با اعتماد و اطمینان دامپزشکان و کارشناسان بهداشت، مواد غذایی را از بازار و تولیدکننده خرید می خرند و وجود مهر و موم دامپزشکی روی محصولات، احساس امنیت را برای مصرف کننده ایجاد می کند؛ باید استفاده کنیم. این مهر به عنوان امانت به درستی و درستی.

ما نباید سلامت مردم را به دلایل سیاسی یا مدیریتی به خطر بیندازیم

افلاطون گفت: سازمان جهاد کشاورزی به ویژه در حوزه دامپزشکی یک دستگاه کاملاً فنی و تخصصی است که سلامت انسان را تضمین می کند، بنابراین نباید هیچ موضوعی در حوزه ایمنی و بهداشت مواد غذایی گنجانده شود و نباید مورد توجه قرار گیرد. ملاحظات سیاسی و مدیریتی را در نظر بگیرد.» و سلامت انسان را به خطر بیندازد.

وی تاکید کرد: سلامت مواد غذایی برای دولت و سازمان های نظارتی بسیار مهم است و در واقع این یکی از سیاست های دولت و مورد تاکید وزارتخانه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از همه فعالان حوزه به ویژه دامپزشکان تقاضا داریم مشکلات فنی و تخصصی خود را فدای هیچ چیز دیگری در حوزه دامپزشکی نکنند.

وی گفت: موضوع دیگر ادغام بخش کشاورزی است و ما در حوزه های مختلف دام و طیور، آبزیان، کشاورزی، باغداری و سایر مسائل مربوط به کشاورزی باید برای بهبود معیشت مردم ادغام شود، یعنی. از تولید کنندگان، توزیع کنندگان تا مصرف کنندگان و بیایید متحد باشیم.

افلاطون در پایان گفت: ما مسئول تولید، توزیع و نظارت بر محصول و تامین غذا برای انسان هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید