مسئولان باید از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنند


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920974

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله دیرباز گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی برای خدمت به مردم از زمان و فرصتی که دارند استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، آیت الله اصغر دیرباز امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی برای خدمت رسانی از زمان و فرصتی که در اختیار دارند استفاده کنند. مردم

نماینده مردم آذربایجان غربی در شورای خبرگان رهبری با بیان اینکه همدلی و اتحاد باعث پیشرفت می شود افزود: همدلی و دوستی بین مسئولان شهرستان میاندوآب حاکم است و با این وحدت و اتحاد برای پیشرفت و توسعه نیز تلاش می کنند. شهری که مشخص است

وی با تاکید بر اینکه این وحدت و همبستگی باید بیش از پیش تقویت شود، گفت: ایجاد هماهنگی در کنار فعالیت های مسئولین زیر نظر فرماندار شهرستان باعث افزایش کارایی و بهره وری مسئولان می شود.

دیرباز با بیان اینکه نباید از روی فشار حرف و عمل زده شود که بعد از مدتی مردم اثر منفی آن را احساس کنند، تصریح کرد: پاسخ مسئولان به مردم باید همراه با توضیح، اقناع، شفافیت و احترام باشد. چون ما خادم مردم هستیم نباید نگاه متفاوتی به مردم داشته باشیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر کارمندی باید نسبت به اشتباهات و کاستی های زیردستان خود صادق باشد اظهار داشت: مدیران باید با گذشت و تذکر او را اصلاح کنند.

وی با اشاره به اینکه عوامل زیادی زندگی مردم را سخت کرده است، افزود: مردم در برخورد با مسئولان یا کارکنان ادارات با ناراحتی درخواست های خود را منتقل کنند که در این صورت با تواضع و خونسردی به آنها پاسخ داده شود.

دیرباز با بیان اینکه کارکنان با زیردستان رفتار مؤدبانه داشتند و رفتار آنها با کارکنان بر اساس آموزه ها و اخلاق اسلامی بوده است، تصریح کرد: این به معنای زیر پا گذاشتن دستورات و دستورات اداری برای رسیدن به اهداف نیست.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز به لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد و افزود: صرفه جویی در مصرف انرژی در ادارات باید مورد توجه قرار گیرد تا انشاالله با کمک به گذر از زمستان، باید توجه ویژه ای به حفظ سهم نسل های آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید