مسئولان از فرصت خدمت استفاده کنند/دولت باید برای حمایت از دانش بنیان اقدام کند


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822127

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی گفت: خدمت به مردم توفیق و فرصتی زودگذر است و انتظار می رود مسئولان به دور از انجام کارهای نمایشی از این فرصت برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه، گفت: از جمله پرداختن است. توجه به ارزآوری، اشتغال زایی و نوآوری که برای تحقق شعار سال باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تلاش جهادگران دولت سیزدهم گفت: بسیاری از مشکلات شرکت های دانش بنیان مربوط به موانع بازار مصرف است که باید با حمایت های دولتی و اقدامات به موقع برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال تحریک ناکارآمدی نظام در جامعه است و اطلاع رسانی از تلاش و پذیرش جدی جهاد تبیین کوبنده ای برای دشمنان و بدخواهان است. جهان. نظام جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه همه موظفند برای تحقق شعار سال گام های اجرایی بردارند؛ وی افزود: شعار سال فقط یک جمله نیست، بلکه یک کار کارشناسی است و بررسی شده و قطعا با توجه به مشکلات و مشکلات کشور ارزیابی و مطرح خواهد شد.

وی در خصوص سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در تامین اجتماعی گفت: یکپارچگی، تمرکز و انسجام، کاهش فاصله طبقاتی، جلوگیری از موازی کاری و اعطای یارانه بیشتر از جمله اهداف این سند است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان کشور گفت: آنها را حساب می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید