مسئولان در حمایت از جوانان موفقیت چندانی نداشته اند

ساعت: 22:30
تاریخ انتشار: 1300/09/27
کد خبر: 1793177

حجت الاسلام محمدحسین اجرایی با اشاره به اهمیت نقش جوانان گفت: به نظر می رسد مسئولان و جامعه در نشان دادن راه درست و حمایت از جوانان چندان موفق نبوده اند. آنها تنها کسانی هستند که مشکلات را حل می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام محمد حسین مدیر اجرایی وی در گفت و گو با دیوانگا گفت: یکی از مسائلی که باید به آن توجه شود، اهمیت جوانان و جوانان است، چرا که جوانان در انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و اگر امام (ره) به جوانان اعتماد نداشتند. این پیروزی ها امروز به دست نمی آمد.»

امام جمعه هرسین افزود: در قرآن کریم نگاهی خاص و پر رنگ به جوانی وجود دارد و وقتی به اصحاب انبیاء الهی برای حضرت موسی (ع) نگاه می کنیم، این جوانان هستند که حضرت را در این امر یاری کردند. نهضت پیامبر اکرم.» پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نیز در جنگ ها به جوانان پیامبر صلی الله علیه و آله کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین گام دوم انقلاب بر موضوع جوانان تاکید زیادی دارد اما متاسفانه در معادلات سیاسی کشور این روزها و حتی در خانواده ها جوانان مورد غفلت قرار گرفته اند.

حجت الاسلام اجرایی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب حدود 41 بار از واژه «جوان» و مشتقات آن استفاده شده است که نشان از اهمیت موضوع جوانان دارد و مقام معظم رهبری نیز بر نقش جوانان تأکید دارند.

وی افزود: به نظر می رسد دستگاه های مسئول و مردم در نشان دادن راه درست و حمایت از جوانان چندان موفق نبوده اند. بسیاری از افرادی که سن بالاتری دارند و تجربه مدیریتی دارند، معتقدند که آنها تنها راه حل مشکل هستند. چالش ها و مسائل. “

امام جمعه هرسین فرمود: باید به جوان اعتماد کرد. می بینیم که جوانان عزیز ما به دنبال الگوهایی هستند که برای نظام و انقلاب اسلامی و آینده کشور مفید باشد. و البته امثال سردار سلیمانی هنوز از نظر رهبری اقتدار جوانی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید