مسابقات فوتبال هیئت برگزار می کنیم/ نظر فدراسیون برای توسعه فوتبال استان ها قابل تقدیر است

ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795243

رئیس کمیته جوانان گفت: با پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال و پس از بررسی و کارشناسی در خصوص توسعه فوتبال استان، می خواهیم لیگ هیئت فوتبال راه اندازی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین تیم بدون شکست جهان در سال 2021 انتخاب شد.میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان با تبریک به تیم ملی فوتبال و کادر فنی گفت: تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم بدون شکست معرفی شد. و باید به کادر فنی و بازیکنان پرتلاش ایران تبریک گفت: «تیم ملی فوتبال نیاز به حمایت دارد تا عملکرد خود در جام جهانی 8 بهمن را با پیروزی در تهران مقابل تیم عراق جشن بگیرد و برای موفقیت در جام جهانی برنامه ریزی اساسی کند. مسابقات

رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری همایش روسای هیئت های فوتبال استان ها یکی از مهمترین اهداف خود را برای توسعه فوتبال استان تعیین کرد. مجیدی در این خصوص در سایت رسمی فدراسیون گفت: یکی از اهداف مهم عزیزی هادم توسعه فوتبال در استان های سراسر کشور به ویژه استان های کم برخوردار و فقیر است. استان هایی که در لیگ برتر یا دسته اول حضور ندارند باید از مسابقات و فوتبال مطلع شوند. بر این اساس باید برنامه ای برای هدایت فوتبال در روستا داشته باشیم.

مجیدی ادامه داد: در قدیم مسابقات به انتخاب استان ها برگزار می شد اما با راه اندازی لیگ فوتبال و لیگ آزادگان دیگر استان های منتخب برگزار نمی شد و قصد ما این است که مسابقات فوتبال را در سال جاری آغاز کنیم. در قالب هیئت های استانی این مسابقات که می خواهند برگزار کنند هیچ تداخلی با مسابقات باشگاهی ندارد و حتی می توان آن را مرکز استعدادیابی دانست و مسابقات در لیگ های مختلف مسیر خود را طی می کند. فدراسیون استان ها مسئول این امر است. در حال حاضر این یک موضوع رایج است و باید در این زمینه ظرفیت سازی کنیم، جزئیات را بررسی کنیم و در آینده نزدیک با برنامه ریزی دقیق، ایده رئیس فدراسیون فوتبال را اجرایی کنیم. که فوتبال برای همه است. همچنین یک سوم مسابقات در مراکز مناطق برگزار می شود و قصد بعدی ما برگزاری مسابقات در شهرستان هاست که در جلسه روسای هیئت های فوتبال میزبان اصفهان مصوب شد.

وی همچنین از توزیع پول جوایز جام جهانی به هیئت های فوتبال استانی خبر داد و گفت: مقرر شد پاداش قابل توجهی برای جام جهانی استان ها در نظر گرفته شود تا آنها در شرایط مناسب از امکانات برخوردار شوند. رئیس فدراسیون فوتبال ارزشمند و خوب است، باید از جوانانی که در روستا هستند استفاده کنیم تا مسیر رشد و توسعه را طی کنند.

مجیدی در پایان گفت: این طرح مشترکی است که باید با کارشناسان آن و اعضای مختلف فدراسیون به جز کیفیت آن برنامه ریزی کنیم تا در پایان سال اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید