مستمری ماهیانه زنان سرپرست خانوار چقدر است؟

مستمری ماهیانه زنان سرپرست خانوار چقدر است؟

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: 3188 زن سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد هستند.

اقتصاد24- وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر 3188 زن سرپرست خانوار و 4000 نفر از افراد تحت تکفل تحت پوشش بهزیستی البرز هستند.

وی ادامه داد: با اقدام بعدی همه این زنان مستمری می گیرند و هیچ کدام در نوبت بازنشستگی نیستند.

این مسئول با اشاره به مبلغ مستمری پرداختی به زنان تحت پوشش بهزیستی استان گفت: خانواده یک نفره ۷۶۴ هزار تومان، دو نفره یک میلیون تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، خانواده سه نفره یک میلیون تومان به خانواده چهار و 965 هزار تومان و پنج نفر و بیشتر مبلغ دو میلیون و 400 هزار تومان تعلق می گیرد.

محمدی فلاح افزود: یکی از خدمات اجتماعی مهم برای زنان سرپرست خانوار این است که بسته به مناسب بودن شرایط مددجویان، امکانات آموزشی در قالب آموزش مهارت های زندگی، توانمندسازی چند بعدی، حرفه آموزی و آموزش شغلی ارائه می شود. برای استقرار و همچنین پرداخت تسهیلات، تشکیل گروه های حمایتی برای اشتغال زایی مددجویان نیازمند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین زنان سرپرست خانوار می توانند از حق بیمه خوداشتغالی و کارفرمایی استفاده و فیش واریزی خوداشتغالی را به کارگر ذیربط ارائه و لیست قبوض از کارفرما را به بهزیستی شهری حداکثر تا پنج نفر ارائه کنند. سال ها.

منبع: اقتصاد آنلاین