مسیر تغییر در حوزه مراقبت های بهداشتی باید با اتکا به امکانات داخلی به طور جدی دنبال شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان آیت الله حنصری اراک اظهار داشت: با تشکر از همه حامیان سلامت ، پزشکان و عوامل.

دری نجف آبادی گفت: بیمارستان آیت الله حنصری از جایگاه و رتبه قابل قبولی در کاروان عظیم بهداشت و درمان کشور برخوردار است که علاوه بر عملکرد درخشان و بسیار م inثر در درمان بیماران سرطانی ، در درمان و مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب. خودش را ترک کرد.

وی ادامه داد: با تلاش هیئت امنا ، مدیریت ، خیرین و پزشکان ، دستگاه شتابدهی خطی راه اندازی شد که بسیار حساس بود و راه اندازی این دستگاه پیشرفته گامی بزرگ در زمینه بهداشت بیمارستان و سایر موارد است. به خدمت به مردم “بود.

امام جمعه اراک افزود: انقلاب اسلامی تغییر عمده ای در زمینه بهداشت و درمان داشته است ، بنابراین کشوری که امروز قبل از انقلاب اسلامی در اوج وابستگی پزشکی قرار داشت در بسیاری از زمینه ها دارای استقلال است و این نتیجه متکی به قابلیت ها و ظرفیت ها است. به “این یک فضای داخلی است که باید به شدت حفظ شود.

دری نجف آبادی گفت: یکی از نیازهای مهم امروز کشور توسعه و آموزش نیروی انسانی م inثر در زمینه بهداشت و درمان است و هر چه در زمینه بهداشت و درمان مستقل تر باشیم ، بهتر نشان می دهیم اثربخشی نظام اسلامی “مهم است.

وی با تاکید بر اینکه مسیر تحول در حوزه مراقبت های بهداشتی و درمانی و تمام نقاط کشور با تکیه بر توانمندی های داخلی باید به طور جدی دنبال شود ، گفت: بیمارستان حنصری باید در مسیر تحول قرار گرفته و به مرکز اصلی منطقه ای و منطقه ای تبدیل شود. بهداشت بین المللی بودن.

سخنگوی رهبر ارشد مرکزی گفت: مشکلات ارزی و کاهش تحریم ها نباید مانع پیشرفت در زمینه بهداشت و درمان شود و بنابراین ، با رفع موانع ، مراقبت های بهداشتی باید بالاترین پیشرفت و تعالی را به ثبت برساند و مانند نگینی در کشور بدرخشد.

امام جمعه اراک افزود: کشور باید 300 تریلیون تن نفت بفروشد و تحریم های سرکوب کننده مانع بزرگی برای این آگاهی و البته بیماری عروق کرونر قلب و سهل انگاری برخی کشورها مانند کره جنوبی و چین برای رهایی مسدود شده است. پول ایرانی وی افزود امیدواریم با عزم جدی و اراده قوی دولت سیزدهم شاهد تصمیمات عاقلانه ای در این زمینه باشیم.

وی گفت: یکی از اولویت های مهم بیمارستان حنصری ، تربیت پزشکان در سطح انقلاب اسلامی و وقف خدمت است ، زیرا پزشکان با توانمندی و ظرفیت بالا در کشور به سطوح بالای علمی دست می یابند ، ما باید بتوانیم برای خدمت به میهن اسلامی و مردم شریف. “ایران را در اولویت خود قرار دهید.

حتی نجف آبادی گفت: “حامیان سلامت با غیرت ملی و عزم ملی در دوران بیماری کرونا گام بزرگی در مبارزه با این بیماری و کاهش خسارت تاج برداشته اند و حماسه های بزرگی را بر اساس فرهنگ دینی و انقلابی خلق کرده اند که قابل تقدیر است.”

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بیمارستان آیت الله حنصری قلب درمان سرطان در کشور و منطقه است و به هیچ وجه نباید به حاشیه رانده شود و تنها اولویت این بیمارستان خدمت صادقانه به مردم است و همه باید کمک کنند بیمارستان در این جهت

وی خاطرنشان کرد: مقالات علمی پزشکان و متخصصان بیمارستان آیت الله حنصری باید نقش برجسته ای در عرصه بین المللی داشته باشد و امروز این بیمارستان با تلاش خیرین و مدیریت جهادی به الگویی در زمینه بهداشت و درمان تبدیل شده است. من ارزیابی لازم را از مدیریت قبلی بیمارستان دارم و برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر آذین احمری مدیر سابق بیمارستان آیت الله حنصری تقدیر شد و دکتر رستمی به عنوان سرپرست بیمارستان معرفی شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید