خودباوری و اتکا به نیروهای داخلی کشور مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار یزد رسا با اشاره به اینکه با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی و با وجود اقدامات نظامی کشورهای مختلف، انقلاب اسلامی در حال حرکت به سمت جلو است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حال حرکت است. مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در این 43 سال ایجاد روحیه خودباوری و اتکا به نیروهای داخلی کشور و نیز از دست دادن امید از سوی بیگانگان است.

وی ادامه داد: امروز به جایی رسیده‌ایم که هر ایرانی به توانمندی‌ها و توانایی‌های وجودی‌اش واقف است و برای خود دست به آرزویی می‌زند و می‌تواند با ایمان، اراده و از خودگذشتگی در مسیر راه به‌عنوان انسانی توانمند تبدیل شود. سربلندی و نظام کشور.«بلند شو.


8ea72d49 b31b 47eb 971c 951e4ff155f0 خبر خاکستری


انقلاب اسلامی در تحقق آرمان های خود موفق شد

دشتی تصریح کرد: افزایش قدرت ایران باعث شده کشورهایی که خود را ارباب دنیا می دانند با ما پای میز مذاکره بنشینند و به دنبال راه حل باشند تا بتوانند ایران را محدود کنند اما تهدیدی برای آنها نباشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به وعده ها و آرمان های خود عمل کرده است، خاطرنشان کرد: اگر به آرمان های اصیل انقلاب مانند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نگاه کنیم، قطعاً همه خواهند دید. موافقم انقلاب در راستای تحقق این آرمان ها بوده و خوشبختانه در این زمینه ها به نتایج بسیار خوبی دست یافته است.

وی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون یک کشور مستقل با نفوذ بالا در منطقه است، گفت: در زمینه آزادی های فردی و جمعی علیرغم اینکه معتقدم هنوز با آنچه انقلاب اسلامی ایران فاصله زیادی داریم. و ما نتوانسته‌ایم به آن‌ها برسیم، اما باید بپذیریم که همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد احترام و اجرای آزادی‌های قانون اساسی در مورد مردم هستند.


e380335c fbba 4bed 99f4 d6920cdc103a خبر خاکستری


U%D8%ADntitled 1 1 خبر خاکستریآینده نوید روزهای خوبی برای انقلاب اسلامی است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سال های سختی را پشت سر گذاشت و با توجه به اینکه اقتدار ایران در ابعاد مختلف افزایش یافته است، انشالله روزهای خوبی خواهیم داشت، گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه اقشار مختلف. جامعه در عرصه و همچنین اسلام گرایی آن با اتکا به مبانی انسان ساز اسلام نمایان است که امیدواریم در این عرصه ها جمهوری اسلامی ایران در اجرای کامل این اصول و غیره باشد. و موفقیت بیشتر

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی هم اکنون در عرصه های مختلف زندگی مردم نمایان است، بنابراین هم اکنون شاهد افزایش سرانه ثروت و کاهش محرومیت در کشور هستیم، گفت: تلاش کنید و به تعهدات خود در این زمینه عمل کنید. . .


94ffce68 09b7 42a9 9fbb 2fc0618db5a7 خبر خاکستری


3 25 خبر خاکستری


انقلاب اسلامی از نظر حکمرانی خوب بسیار موفقتر از کشورهای منطقه بود

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کنترل فساد اداری، پاسخگویی مسئولان به مردم، شفافیت، ایجاد مشارکت عمومی در اداره کشور، قانون گرایی و تلاش برای اقناع افکار عمومی از اصول حکمرانی خوب است که اسلام به آن اشاره کرده است. حکمرانی نیست، می تواند جدا از این اصول باشد و اگر این شاخص ها را با کشورهای منطقه مقایسه کنیم، قطعا جمهوری اسلامی ایران بسیار موفق تر از مردم است.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه محرومیت ها در کشور زیاد است، در طول سالیان گذشته برای رفع آن نیاز به کار بیشتری بوده است، اما به آینده امیدواریم زیرا نیروهای انقلابی تفکر جهادی دارند.

دشتی اردکانی گفت: آمریکا از اول انقلاب ایران را تحریم کرده است. آنها فقط در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه هسته ای پیشرفت کرده اند.


78a73c88 302a 4584 b027 2a139afa71e8 خبر خاکستری


Un%D8%B9titled 1 خبر خاکستری


پرهیز از ائتلاف های سیاسی بی ثمر به پیشرفت انقلاب سرعت بخشید

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران را در گام دوم برای ادامه راهی که امروز به پیشرفت ایران منتهی شد را مورد بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد: او می تواند گام دوم انقلاب را قوی تر و قوی تر کند. پایدارتر

دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: باید بیش از پیش به گام دوم انقلاب اسلامی نیروهای جوان، با انگیزه و شایسته اعتماد کرد و برای جلب اعتماد همه سلیقه ها تلاش کرد. و سلایق سعی کنیم در جهت حفظ عزت و شرف مردم ایران به سمت حل مشکلات داخلی و اقتصادی مردم حرکت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید