مسیر فتح و پیروزی انقلاب از مسیر آموزش می گذرد


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919203

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بازنگری در 40 سال گذشته آموزنده است و با جبران کاستی ها باید با قاطعیت گفت که تنها راه فتح و پیروزی انقلاب راه است. آموزش و پرورش و ما این را در اولویت و توسعه، تقویت و ارتقای کیفیت می دانیم.» شبکه آموزش #صالحین تلاش خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با مدیران و کارکنان بسیج آموزش و پرورش با اشاره به توانمندی های عظیم فرهنگی و معنوی ایران اسلامی در طول تاریخ در امر سازندگی، گفت: و تربیت انسان واحد و یادآوری ماجرای حمله مغول به ایران گفت: مغول ها کافر بودند اما در اقیانوس فرهنگ و اعتقادات عمیق مذهبی ایرانیان غوطه ور شدند، مسلمان شدند، تشیع شدند و کسانی که به زور وارد کشور شد و در نهایت به ساختن مساجد و کتابخانه ها تمایل پیدا کرد.

سردار سلیمانی افزود: الان هم همه کسانی که می خواهند با خشونت و فحاشی و هوسبازی بر موج رسانه ای سوار شوند و چهره ای ضد دینی و ضد الهی از مردم ایران به نمایش بگذارند محکوم به شکست هستند زیرا جز ابتذال چیزی ندارند. ، برهنگی و کفر و انقلاب اسلامی با همه مظاهر آن روبرو شد و طعم شکست را چشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بازنگری در 40 سال گذشته آموزنده است و با جبران کاستی ها باید با قاطعیت بگوییم که تنها راه فتح و پیروزی انقلاب، راه تعلیم و تربیت است. و ما آن را در اولویت توسعه و تقویت و ارتقای کیفیت می دانیم.” ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

در این دیدار سردار سلیمانی ضمن قدردانی از زحمات انجام شده و ابراز خرسندی از روند فعلی و آتی معاونت آموزشی، گزارش های ارائه شده از سوی مسئولان و مدیران این معاونت را نویدبخش جهشی در تحقق دانست. سند ارتقای بسیج

دیدگاهتان را بنویسید