مس در جستجوی اولین نکته، تولیدکنندگان آلومینیوم در ایده بلند کردن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; هفته چهارم بیست و یکمین دوره رقابت های جام خلیج فارس برای جام خلیج فارس با برگزاری 4 دیدار از روز جمعه 14 آبان ماه آغاز شد و امروز با 4 دیدار باقی مانده پیگیری می شود که تیم آلومینیوم اراک از ساعت 16:00 به میدان می رود. در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رفسنجانی در رقابتی حساس میهمان تیم مس خواهد بود.

شاگردان رسول خطیبی که تا کنون عملکرد تحسین برانگیزی برای تمامی مدعیان و تیم های لیگ برتر داشته اند و جزو معدود تیم های بدون باخت و گل خورده هستند، هفته گذشته در رقابتی جذاب بار دیگر با شاگردان یحیی گل محمدی به موفقیت دست یافتند. او در اراک شکست خورد تا حداقل در سال های اخیر پرسپولیسی ها را از هیچ تیمی به اندازه آلومینیوم از دست ندهد.

اکنون آلومینیوم سازی اراکی با یک تساوی و دو پیروزی ارزشمند متوالی و کسب 7 امتیاز به دلیل اختلاف یک گل کمتر نسبت به گل گهر در رده چهارم جدول رده بندی و بالاتر از مدعیانی مانند پرسپولیس، تراکتورسازی و فولاد قرار دارد. او به خوبی با رسول خطیبی تکرار می کند، امیدوارم خطیبی البته نشان داده که راز موفقیت با آلومینیوم را بهتر از هر تیم دیگری می داند و با این تیم برای ثبت جوایز لیگ برتر تلاش می کند.

در آن سوی میدان هدایت تیم مس رفسنجان برعهده محمد ربیع دیگر مربی جوان لیگ برتری است و سرانجام در رده اول فوتبال ایران باقی ماند.

با این حال رابی و شاگردانش در فصل جدید تا اینجای کار عملکرد خوبی نداشتند و موفق به جمع آوری امتیاز نشدند و اکنون در انتهای جدول قرار دارند.

دو تیم آلومینیوم و مد رفسنجان البته رویاهای زیادی به خصوص در جام آزادگان دارند که دیدار دو تیم در لیگ دسته اول 8 تساوی و 3 برد برای هر تیم بود.

حالا شاگردان ربیعی در این بازی خانگی به دنبال کسب اولین امتیاز خود در فصل جدید هستند و البته خطیبی و یارانش با کسب امتیاز کامل از این بازی جایگاه خود را در بین مدعیان اول جدول تقویت خواهند کرد که دو تیم را به روبروی یکدیگر صنعتی با توجه به انگیزه های فوق باید یکی از مسابقات حساس هفته چهارم باشد.

از نکات جالب این دیدار این بود که محمد ربیعی در فصل 98-97 لیگ دسته اول آزادگان به مدت نیم فصل روی نیمکت آلومینیوم سازان اراکی نشست و البته نتایج قابل قبولی با این تیم به عنوان دو بازیکن به دست آورد. فصل در گذشته آلومینیوم، یعنی سیدمهدی حسینی و شاهین توکلی که در فصل جدید برای مس بازی می کنند حالا در اراک به مصاف تیم سابق خود می روند.

اراکی هنوز امیرههمند و ساسان حسینی را در اختیار ندارد، دو بازیکنی که کمیته انضباطی به دلیل غیبت در اردوی تیم امید از همراهی با تیم آلومینیوم محروم شده اند، اما این دو بازیکن پس از اتمام دوز می توانند به مدت سه جلسه از این تیم حذف شوند. از هفته آینده به تیم خدمت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید