مشاغل آزاد می توانند از اعتبارات نهضت ملی مسکن بهره مند شوند

ساعت: 08:24
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795639

عطاولا اکبری گفت: افراد خوداشتغال در سیستان و بلوچستان می توانند از تسهیلات قانون ملی مسکن برای ساخت واحدهای خود استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عطاولا اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: برای این امر پروانه ساختمانی دریافت کرده اند، می توانند از تسهیلات ارائه شده در طرح ملی ترافیک مسکن بهره مند شوند. شهرستان زاهدان 350 میلیون تومان و در سایر شهرستان های استان 300 میلیون تومان با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و ثبت نام در این سامانه.

وی ادامه داد: مالکان این زمین ها می توانند با دریافت تسهیلات برای هر بلوک به صورت جداگانه و در مرحله فروش اقساطی، افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط معرفی و به بانک موجود واریز کنند.

این مقام مسئول با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره برداری از این پروژه گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارکی است که برای استفاده از این تسهیلات لازم است.

اکبری تاکید کرد: این نکته بسیار مهم است که افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می شوند نیازی به رعایت شرایط ماده یک آیین نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن نداشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید