مشکلات آمریکا با سفر بایدن به منطقه حل نخواهد شد


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883139

علی کریمی گفت: شرایط کنونی آمریکا و رژیم صهیونیستی بحرانی تر از همیشه است و این کشور قادر به ادامه امور عادی خود نیست، مشکلات آمریکا با سفر بایدن به منطقه حل نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، عضو کمیته آموزش و پژوهش صبح زاگرس با اشاره به سفر آتی بایدن به عربستان گفت: رئیس جمهور آمریکا به عربستان سفر کرد تا بتواند از فشار داخلی که به دلیل افزایش ناگهانی گریبان این کشور را گرفته دوری کند. قیمت انرژی به گفته وی کاهش می یابد

علی کریمی فیروزجایی این سفر را تحریک لابی صهیونیستی برای احیای این رژیم جعلی دانست و افزود: این سفر به منطقه خلیج فارس و عربستان نمی تواند کمکی به پیکر در حال مرگ رژیم صهیونیستی و متحدانش و این سفر کند. قبل از شروع شکست بخورد.

وی رویای همبستگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان برای تشکیل نظمی نوین در آسیا را خام و پوچ می داند و خاطرنشان می کند که وضعیت کنونی آمریکا و رژیم صهیونیستی بحرانی تر از همیشه است. و این کشور توانایی ادامه فعالیت عادی را ندارد. سفر بایدن به منطقه مجاز نخواهد بود.

نماینده مردم مازندران “بابل” در شورای اسلامی افزود: سفر بایدن به منطقه در واقع نشانه عجز و ضعف از شرایط کنونی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شده اند.

کریمی فیروزجایی با ابراز افتخار از اینکه کشورهای عربی منطقه باید از رفتار گذشته دولت آمریکا درس بگیرند که در شرایط بحرانی که به کمک این کشور نیاز دارند به همه معاهدات و قراردادها پشت می کنند، اظهار داشت: ایران ثابت کرده است که این کشور دوست و متحد واقعی همه کشورهای جهان به ویژه همسایگان خود است و بر هر قول و توافقی که با سایر کشورها از جمله همسایگان خود بسته است، پایبند است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید