بایدن در سفر اضطراری به منطقه به اهداف خود نخواهد رسید


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882464

امامی گفت: معادلات به این سمت است که آمریکا در منطقه منزوی نشود و آمریکا به اهداف خود در منطقه نرسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اصغر امامی در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه گفت: سفر اضطراری بایدن به منطقه که طبق اخبار در روزهای آینده انجام خواهد شد، به دلیل چندین سفر جهانی است. و سوالات منطقه ای. جهت را می توان بررسی کرد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه بایدن در این سفر منطقه ای مقصد خود را سرزمین های اشغالی معرفی کرده است، افزود: رژیم صهیونیستی در وضعیت اضطراری به سر می برد و از یک سو کابینه وی سقوط کرده و عملاً فروپاشیده است.

وی گفت: بایدن با این سفر سعی دارد به رژیم صهیونیستی تنفس مصنوعی بدهد و آنها را از این وضعیتی که در آن قرار دارند نجات دهد.

امامی با اشاره به اینکه بایدن عربستان را مقصد خود برای این سفر قرار داده است، تصریح کرد: سفر بایدن به عربستان در شرایطی انجام می شود که آمریکا وضعیت اقتصادی خوبی ندارد و روز به روز وضعیت آمریکا بدتر می شود. ضعیف تر می شود و این مشکل را می توان یکی از اهداف سفر بایدن به منطقه دانست که به دنبال حل مشکلات اقتصادی آمریکا با استفاده از متحدان خود در خاورمیانه است.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه آمریکا از نظر وضعیت انرژی و تامین بنزین خودروها وضعیت خوبی ندارد، گفت: بایدن برای جلوگیری از بحران انرژی در آمریکا به منطقه سفر می کند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پیش بینی می کنند بایدن دست خالی منطقه را ترک کند، گفت: انتظار می رود آمریکا در این سفر به نتایجی که مد نظر دارد دست پیدا نکند زیرا معادلات به سمتی می رود که با وحدت آمریکا متفاوت است. جلوگیری در منطقه و جلوگیری از دستیابی به اهداف آمریکا در منطقه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید