مشکلات اقتصادی نباید مانع تحصیل دانش آموزان هلیل آباد شود

ساعت: 17:28
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784550

کاسم پور گفت: ترک تحصیل دانش آموز در شهرستان هلیل آباد به دلیل مشکلات اقتصادی قابل قبول نیست و باید با کمک نهادهای حمایتی و خیرین شهرستان این مشکل برطرف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ابراهیم قاسم پور فرماندار حلیل آباد ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش حلیل آباد که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان باید بررسی شود، گفت: افت دانش آموز قابل قبول نیست. ترک تحصیل در هلیل آباد به دلیل مشکلات اقتصادی و باید با کمک نهادهای حمایتی و خیرین شهرستان این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه در هر روستایی خیریه و خیریه وجود دارد و باید برای رفع مشکلات اقتصادی دانش آموزان تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: مشکل اقتصادی نباید در شهرستان باشد چرا که گردش مالی هلیل آباد بیش از آن چیزی است که 100 روح می خواهند. دانش آموزان شهرستان به دلیل مشکلات اقتصادی ترک تحصیل می کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش هلیل آباد با تاکید بر اینکه حتی یک بار ترک تحصیل برای شهر هلیل آباد زیاد است، اذعان داشت: طرح واکسیناسیون خانه به خانه در افزایش نرخ واکسیناسیون کرونا موثر است و این طرح می تواند مشکلات اقتصادی را کاهش دهد. و دانش آموزان موثر اجتماعی.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی بازمانده از تحصیل باید در کار گروه های مربوطه بررسی و رفع شود، تصریح کرد: ازدواج فرزند همسر نباید در شهرستان مرسوم باشد و با کلاس ها و کارگاه هایی که برگزار شد، میزان آن باید انجام شود. باشد کاهش نده.

قاسم پور همچنین گفت: ستاد ملی کرونا در مورد هر بازگشایی و تعطیلی تصمیم گیری می کند و نمی توانیم به طور جداگانه تصمیم بگیریم که مدارس باز هستند یا تعطیل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید