مشکلات کنونی کشور میراثی از گذشته است

ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792857

صباغیان گفت: مشکلات کنونی کشور مانند تورم، بورس، گرانی زمین و مسکن میراث دولت قبل است اما دولت سیزدهم باید برای رفع آن سریعا چاره اندیشی کند.

به گزارش راه دانا به نقل از یزدرسا، محمدرضا صباغیان در شورای اداری استان یزد که با حضور رئیس جمهور، وزرا و سایر مدیران استانی برگزار شد، اظهار داشت: استان یزد توسعه نامتوازنی داشته که باعث شده برخی از مناطق استان رشد کنند.و دیگران همچنان محروم هستند.

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در شهرستان بهاباد گفت: در این شهرستان با 25 هزار نفر جمعیت اما هنوز پزشک متخصص وجود ندارد که این امر مشکلات زیادی را در این شهرستان ایجاد کرده است و متاسفانه برخی از پزشکان دارای سهمیه هستند. برای این منظور شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند، اما تلاش می‌شود با رایزنی به مرکز استان منتقل شوند و لازم است برای توسعه این مناطق و رفع مشکلات آن تدابیری اندیشیده شود.

صباغیان در این خصوص با اشاره به یکی دیگر از نمونه های توسعه نامتوازن استان یزد گفت: سهمیه 6 شهرستان در استان با یک نماینده و در نقطه مقابل یک شهرستان و یک نماینده: مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد مانند. بورس و تورم، قاچاق، کالا و… که میراث دولت تمام شده است، چرا پس از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز باید وجود داشته باشد و عذرخواهی های غیرواقعی برای مردم قابل قبول نیست.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: باید جسارت اصلاح برخی تغییرات را داشته باشیم و از عواقب آن نهراسیم، بلکه مطمئن باشیم که آثار آن برای کشور خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه چرخ دنده های دستگاه های مختلف در کشور روی هم چیده نشده و همین امر مشکلاتی را ایجاد کرده که نیازمند اقدامات فوری برای اصلاح نظام اداری است. و نظام سیاسی».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید