سردار سلیمانی یک نظام آموزشی پویا و میراثی ماندگار است

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921913

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: سردار سلیمانی فقط یک نام نیست، بلکه یک فرهنگ، یک نظام آموزشی پویا و خلاق و یک میراث ماندگار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حشمت الله قنبری در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم کرمانشاه برگزار شد، سردار سلیمانی را سرشناس ترین سردار عصر جدید دانست و اظهار داشت: سردار سلیمانی فقط یک نام و فرهنگ نیست، نظام آموزشی پویا و خلاق و میراثی ماندگار است.

وی افزود: آنچه فرمانده زمینی را در سایه تربیت دینی و سیره اسلامی و قرآنی زینت بهشتیان کرد بندگی خدا بود.

کنبری با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی همیشه خود را در پیشگاه خداوند می دید، گفت: او عمیقا به نظارت الهی اعتقاد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: کل جامعه دینی باید قاسم سلیمانی باشد نه اینکه در جامعه دینی فقط یک قاسم سلیمانی باشد.

قنبری با بیان اینکه سردار سلیمانی امور اخروی را سامان داد، تصریح کرد: خداوند امور دنیوی حاج قاسم را سامان داد و او را در افق بالا در مرتبه اولیای الهی، محبوب دل مردم و حافظ جان آنان قرار داد.

وی تصریح کرد: به قول حاج قاسم جمهوری اسلامی ایران حرم است. ما تا آخرین نفس با خون خود از این حرم پاسداری خواهیم کرد و از ضعف و ضعف و عقب‌نشینی ایران در دل دشمنانمان پشیمان خواهیم شد.

قنبری بیان کرد: با کلمه وحدت و به یاری کلمه وحدت که نام مبارک حضرت باری جل جلاله است، به زودی اتحاد و انسجام بین مردم، کار و تلاش خستگی ناپذیر، جبران کاستی ها و برگرداندن همه افکار و حرکت هایی که قلب ولی امر مسلمین را به درد می آورد و مردم را ناراحت می کنیم و مشکلات را پشت سر می گذاریم و به سوی آینده ای روشن حرکت می کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ادامه دهنده راه سردار سلیمانی هستیم، اذعان داشت: سردار سلیمانی ما را به ولایت دعوت کرد و از مظلومیت و تنهایی رهبر انقلاب گفت.

قنبری خاطرنشان کرد: امروز در قلب ایران; قهرمان کرمانشاه; سرزمینی که به خاطر شجاعت، دلاوری، مردانگی و همتش شهرت جهانی دارد، ما اعلام می کنیم که علی تنها نیست.

وی افزود: ما به سردار سلیمانی قول می دهیم که علی تنها نباشد. جناب مظلوم، فرماندهی که اصل و اصالت خود را از اهل بیت (ع) و همه مردان و زنان تحت امرش تا آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی به یادگار گرفته است. سردار سلیمانی و به نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) کد عملیاتی می سازند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ما به سردار سلیمانی عهد می‌بندیم که بر تمام ارزش‌هایی که پیکر ایشان و یارانش تکه تکه شدند، پایبند باشیم.

قنبری اذعان داشت: سردار سلیمانی در نامه ای خطاب به ملت اعلام کرد: ملت عزیز ایران هزاران بار جانم را فدای شما کردم و امروز ملت بزرگ ایران میلیون ها بار اعلام می کند که حاج قاسم جان ماست، قلب ماست. و چراغ راهمان از آرمان های گرامی شما دفاع خواهیم کرد و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی خطاب به آمریکا، مرتجعین و آموزش دیده های آن در منطقه گفت: خون حاج قاسم و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی ایران زمین نخواهد ماند و سیلی که به پادگان های آمریکا زده شد ادامه خواهد داشت. .

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: خون سردار سلیمانی همچنان می جوشد و ملت ایران منتظر لحظه و ساعتی است که خشم و غضب خود را بر سر رژیم جبهه مقاومت بیافزاید.

قنبری تصریح کرد: ما به راحتی به انقلاب نرسیدیم، اما این انقلاب میراث هزاران انسان بزرگوار و برجسته ای است که جان و خون خود را پای نظام گذاشتند.

وی انقلاب اسلامی ایران را مایه تکیه بر پایه دین و امید برای همه مستضعفان جهان دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران با تمام امکاناتی که دارد لحظه ای آسایش را برای سران شاهنشاهی به جا نمی گذارد.

به گفته این کارشناس سیاسی، عاملان ترور سردار سلیمانی را در هر کجای دنیا که پنهان شده باشند دستگیر و مجازات خواهیم کرد.

قنبری گفت: در خلوت کاذب خود، دوران پس از انقلاب اسلامی ایران را طرح ریزی می کنند، ائتلاف جنایتکاران را تشکیل می دهند و فاسدترین و خطرناک ترین افرادی را که از این کشور گریخته اند، سر یک میز قرار می دهند و چند نفر را به عنوان ملت به مردم معرفی می کنند. میز.» صهیونیست ها و الجاود می نشینند و فارسی صحبت می کنند.

وی افزود: افرادی که خود را آراسته و کراوات زده اند ایرانی نیستند بلکه افرادی که در سه چهار ماه گذشته قیام کردند ایرانی هستند. مردم پشت سر انقلاب و آرمان های امام راحل.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ملت ایران گروهی است که شعار هیهات من الزهله سر می دهد، خاطرنشان کرد: نمی خواهند از قلب ملت ایران خبر داشته باشند در حالی که باید شعار “خون” را سر دهند. در رگهای ما هدیه ای برای رهبر ماست.» برای درک قیام انقلابی مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید