مشکل اصلی منطقه تربت حیدریه نبود تشکل های قانونی برای تخصیص بودجه است


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807406

زنگنه خطاب به اهالی فرهنگ و هنر تربت حیدری، مشکل اصلی این منطقه را نبود تشکل های قانونی برای تخصیص بودجه دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه که امروز در نشست صمیمانه با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در مجلس شورای اسلامی استان و زاوه گفت: ما داریم فراکسیون می شویم.

وی خطاب به اهالی فرهنگ و هنر تربت حیدری مشکل اصلی این منطقه را نبود تشکل های قانونی برای تخصیص بودجه عنوان کرد.

نماینده مردم تربت حیدریه با انتقاد از وجود مراکز متعدد تصمیم گیری برای اهالی فرهنگ و هنر از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خواست تا جلسه مشترکی با دادستان، اداره محل و اهالی موسیقی برای بررسی موضوع برگزار کند. و مشکل را حل کنید. .

زنگنه درباره اسکان اهالی فرهنگ و هنر نیز گفت: با آماده سازی زمین مشکلی نداریم اما این زمین به یک گروه، ساماندهی شده، منسجم و گواهی شده تقسیم می شود.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تاکنون 35 میلیارد تن برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه در نظر گرفته ایم اما بهره برداری کامل از آن تاکنون باعث شده است. به واگذاری و ثبت اسناد زمین.نام تربت حیدریه.«و رهنمودهای اسلامی به گذشته برمی گردد.

وی در بخشی دیگر از رفع مشکلات مالی شهرداری تربت حیدریه با کمک شهردار جدید خبر داد و گفت: از کل بدهی 250 میلیارد ریالی این موسسه به بانک شهر موفق شدیم 45 میلیارد را تسویه کنیم. تومانی و اگر شهرداری می تواند مدارک ارائه کند. تا 80 میلیارد تن پالایش خواهد شد.

در این نشست اهالی فرهنگ، هنر، ادب و رسانه تربت حیدری به بیان دغدغه های خود از جمله: تداخل و مراکز متعدد تصمیم گیری در حوزه موسیقی، مسکن، پیشنهاد به مسئولان دولتی برای خرید آثار هنری پرداختند. جهت توزیع در مراسم مختلف فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی شهرهای ایران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید