مشکل افشاگری با بی ادبی و بی اخلاقی حل نمی شود/ نقش گروه های کوچک مردم در حل مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور

ساعت: 19:57
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781121

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) با بیان اینکه بیشتر وصیت نامه شهدا به موضوع حجاب می پردازد، گفت: حل مشکل بی حجابی سخت و غیراخلاقی نیست، در گروه های مختلف فکر کنید. مردم و طرح توضیح دهید که چگونه می توان موضوع حجاب را برای دختران توضیح داد و این را به بسیاری از کارهای دیگر مانند مبارزه با فساد و … تعمیم داد. البته این گروه های کوچک و متنوع می توانند دستگاه های سامانه را همراهی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 8 دی، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم (عج) مردم گیلان به ویژه صومعه سرا و گوراب زرمیک گفت: توجه کنید.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که به وضعیت شهادت نازل شده توسط رهبر معظم انقلاب اشاره دارد، گفت: گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند، بلکه زنده هستند و غذا خوردن با خدا..

فرمانده پایگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله (عج) ادامه داد: شهید ظاهراً مرده و دفن شده است، اما قرآن می گوید فکر نکنید مرده و تمام شده اند، نه، زنده اند، اراده دارند و هر جا می خواهند بروند و به اذن خدا به دنبال اهدافی هستند که برای آن شهید شده اند و این یعنی غذا خوردن با خدا در همان روز.

سردار جعفری این رزق و روزی را رفع هر نیازی دانست که انسان به درجات مختلف دارد و گفت: بدیهی است که مرده به برزخ می رود، اما خداوند در قرآن می فرماید شهدا «عَلَیْهِمْ رَبِّی» پس شهدا هستند. زنده هستند و در جامعه ما نقش دارند.

وی با استناد به آیه 170 سوره آل عمران «فرحین ما تهم الله من دفع ویستبشرون بالزین لما یلحقوا من من خلفهم الا ترس از صلح ولا نیز یحزنون» فرمودند شهدا به آنچه خداوند داده خوشحالند و بشارت دیگران هستند که ادامه می دهند. به شما راه نترسید و غمگین نشوید و یکی از تصوراتشان این است که مقاومت و راه انقلاب اسلامی راه درستی است و اینطور غمگین نباشید.

سردار جعفری ادامه داد: از آمریکا نترسید، از محاصره اقتصادی نترسید، مگر اینکه آمریکایی ها از تابستان گرم سال 97 نفس کشیدند، اما امسال آب تکان نخورد و کاری از دستشان برنمی آمد. 98 سقوط کرد.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اوضاع منطقه گفت: اینکه بیش از چهل سال است که آمریکا، غربی ها، لیبرال های داخلی برای توقف انقلاب و با وجود 10 سال فشار اقتصادی، توطئه می کنند، شوخی نیست. برخی از مقامات محلی غربی نیز از این خط پیروی کردند و در سال‌های اخیر اوج فشار اقتصادی بر مردم بود، اما همچنان مردم ایران کوتاه نیامدند و از شهدا و انقلاب اسلامی حمایت کردند.

وی با بیان اینکه متاثر شدن از عملکرد شهدا گوش شنوایی می خواهد، افزود: برخی افراد ناامیدی ایجاد می کنند اما مردم ما شهید و ایثارگر هستند و بدون شک وجود شهدا بر شما اثر می گذارد و انسان را رها می کند.

در ملت ایران حمایت زیادی از انقلاب اسلامی وجود دارد

سردار جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند یک حالت معنوی حمایت معجزه آسا از انقلاب اسلامی در ملت ایران وجود دارد که خواست خدا برای مومنان یعنی یاری دین خداست، گفت: امام(ره) راحیل رهبر امام خامنه ای است و امروز پس از 1400 سال اسلام به برکت جمهوری اسلامی احیا شده و آخرین آثار آن در افغانستان است.

وی ادامه داد: طالبان که 20 سال پیش جنایت کردند، امروز توبه کردند و تعدادی از رهبران منحرف خود را کشتند. امروز به گفته برخی از دوستان در سپاه قدس کشوری که انتظار دارند از آن حمایت کنند جمهوری اسلامی است. این اثر انقلاب اسلامی است. پیامدهای انقلاب اسلامی در لبنان، غزه، سوریه، عراق، یمن و… را هم دیده اید.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم (عج) با بیان اینکه امروز آمریکایی ها اعتراف می کنند در حال کوچک شدن هستند، گفت: کمونیست چند سال پیش پس از انقلاب اسلامی ابرقدرت شرق و سرمایه داری و امپریالیستی را متلاشی کرد. نظام به یاری خدا و غرب و این به دنبال مقاومت مردم ایران و مشکلات و مدارا در برابر فشارها و جنگ های نرم سیاسی و اقتصادی است.

وی افزود: همه ملت ها در مقابل این همه توطئه شکست خوردند اما مردم در کنار شهدا ایستادند و ما آن را در مقابل شهادت حاج قاسم سلیمانی دیدیم.

سردار جعفری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: شهید تا زنده است با تنش به اسلام خدمت می کند و وقتی شهید می شود با جان و رزق و روزی خود مراقب مردم جامعه است. با خدا.”

برای اولین بار در تاریخ انقلاب قوای سه گانه با هم هماهنگ هستند

وی با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی، دستگاه های مختلف قوه مقننه، مجریه و قضائیه با یکدیگر هماهنگ شدند، گفت: در هیچ مقطعی که همه قوا در مسیر حرکت هستند، این را نداشته ایم. انقلاب مردم حل نشده اند.

مشکلات مردم با هم افزایی و هماهنگی نیروها حل می شود

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم (عج) با تاکید بر اینکه صبر و استقامت مردم در راه خدا جواب داد، با اشاره به هم افزایی دستگاه های مختلف کشور گفت:

وی با بیان اینکه هنوز دو مرحله از انقلاب هستیم، پیروزی انقلاب در سال 57 و تشکیل و تثبیت نظام در برابر هجمه های داخلی و خارجی در گام اول انقلاب، تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب است. ظهور امام است).

سردار جعفری با بیان اینکه رسیدن به اهداف شهدا با تلاش شبانه روزی بسیار حائز اهمیت است، گفت: با کمک و نقش آفرینی مردم و هماهنگی ایجاد شده بین نیروهای کشوری به یاری خداوند مشکلات موجود برطرف می شود. .

جمهوری اسلامی در خط مقدم بازدارندگی نظامی و بازدارندگی امنیتی قرار دارد

وی با اشاره به اینکه می توانید در یک شهر در گروه های مختلف جمع شوید و در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جهاد کنید، گفت: امروز جمهوری اسلامی از نظر بازدارندگی نظامی و بازدارندگی امنیتی در راس است و مردم. هستند این نیروها نقش خوبی دارند. این قدرت باید حفظ شود و از همین نیرو برای الگوسازی جامعه اسلامی استفاده شود.

مشکل بی حجابی با بی ادبی و بداخلاقی حل نمی شود/ معتقدیم شهدا زنده اند و تاثیرگذار هستند

فرمانده سابق سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه معتقدیم شهدا زنده هستند و در بین ما موثر هستند، گفت: حرف شهدا را بشنویم. بسیاری از وصیت نامه های شهدا مربوط به موضوع حجاب است.«مشکل بی حجابی را نمی توان با وقاحت و غیراخلاقی حل کرد. موارد دیگری مانند مبارزه با فساد و… که در برخی ادارات می بینیم. البته این گروه های کوچک و متنوع می توانند دستگاه های سیستم را همراهی کنند.

وی تاکید کرد: آیا وضعیت فرهنگی امروز جامعه ما اسلامی است، آیا این جایگاه کشور به عنوان یک حکومت اسلامی قابل قبول است؟ یا قوانین الهی در حال حاضر به طور کامل در جامعه ما وجود دارد؟ هدف جمهوری اسلامی رسیدن به این اهداف است و رسیدن به آن اهداف مستلزم جهاد است پس دین خدا را یاری کنیم. درست است که ما 40 سال است که منتظریم و تلاش می کنیم، اما در آینده باید در جهت اسلامی سازی جامعه و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی جهاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید