مشکل بزرگ تیم ملی بابت این استقلال

مشکل بزرگ تیم ملی بابت این استقلال

مهدی پاشازاده معتقد است دیدار مقابل امارات می تواند بازی تدارکاتی خوبی برای جوانان تیم ملی باشد. قسمت های مهم سخنان ایشان را برای شما انتخاب کرده ایم:

در جام جهانی تیم ضعیفی نداریم

بچه ها زحمت کشیدند و نتایج خوبی گرفتند. بد نیست زودتر به دنیا برود، حداقل یکی تکلیفش مشخص است و می تواند برنامه ریزی کند. خدای ناکرده این برنامه ریزی ممکن است اتفاق بیفتد. شنیده ام که با ژاپن بازی دوستانه خواهیم داشت. اگر بخواهیم نقاط ضعف خود را بشناسیم باید با تیم های قوی بازی کنیم، چون در جام جهانی تیم ضعیفی نداریم.

من فقط نگران دفاع هستم

در خط حمله نفرات خوبی داریم و در خط هافبک هم همینطور. شاید اگر بخواهیم بگوییم سلیقه، 2-3 نفر دیگر هم بتوانند این کار را انجام دهند. تنها دغدغه من برای جام جهانی دفاع است. در دو سه جام جهانی اخیر نقطه قوت ما خط دفاعی یا دفاع تیمی بوده است اما اکنون نقطه قوت خط هافبک و خط حمله است. ما مقابل کره در تهران بازی کردیم، نیمه بد و نیمه خوب بودیم. حالا باید در زمین کره بازی کنیم و ببینیم چه شکلی است. ما در چند سال گذشته کره را گرفته ایم. باید روی دفاع ما فشار وارد شود. تا الان نمره قبولی گرفته اند اما هنوز 100 درصد نیست. در بازی با عراق ما فرصت خوبی به حریف دادیم. نمی خواهم تیم ملی را ضعیف کنم چون همه بچه ها زحمت کشیدند و خوب کار کردند اما انشالله باز هم نفرات بهتری دعوت خواهند شد.

ایمان را باید دعوت کرد

فکر می کنم در برخی پست ها انتخاب بازیکنان سلیقه ای است. نمی دانم چرا مهدی مهدی پور ضمن اجرای عالی، به اردوهای قبلی دعوت نشد و در زمان دعوت به دلیل تاج گذاری مثبت در این اردو حضور نداشت. پرسپولیس هم دوم جدول است و شرایط خوبی دارد اما به نظرم باید یک سری هافبک استقلالی ها دعوت می شد. چرا نباید ورا دعوت کرد؟ او در حمله و دفاع خوب کار می کند. در زمان ما محمد هانی چند سال دعوت نشد اما در جام جهانی خوب بازی کرد چرا حق یک نفر را بگیریم؟ جام جهانی بهترین رویداد ورزشی برای یک فوتبالیست است.

قانون باید برای همه یکسان باشد

در مورد دعوت مهدی طارمی هم باید بگویم که از همان ابتدا نباید چنین اتفاقی می افتاد. با آقای اسکوچیچ مصاحبه شد و طارمی صحبت کرد. مهدی طارمی واقعا برای تیم ما خوب است و در مورد کنعان باید بگویم که باید عدالت رعایت شود. فوتبالیست منچستریونایتد اخیرا نامزد خود را شکست داده و باشگاه او را محروم کرده است. قانون باید برای همه یکسان باشد. خیلی از بازیکنان جوان شدند و فوتبالشان نابود شد.

امارات، یک بازی تدارکاتی برای جوانان

امارات تیم ضعیفی است و حالا که صعود کردیم این دیدار بهترین بازی تدارکاتی برای کسانی است که کمتر بازی کردند. ممکن است بازیکن مصدوم یا محرومی داشته باشیم و بهتر است بقیه را تست کنیم. این یک بازی تدارکاتی برای جوش های ماست.

دیدگاهتان را بنویسید