مصرف منابع در استان زنجان بالاست/ بیشترین ثروت را باید اقتصاد دانش بنیان با کمترین انرژی تولید کرد


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815762

استاندار زنجان با بیان اینکه راه آهن استان تا حد امکان از توسعه و توسعه محدود به منابع به سمت توسعه دانش بنیان حرکت می کند، گفت: در استان زنجان از منابع زیاد استفاده می شود ضمن اینکه این مازاد قوطی مصرف ذخیره می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت کشور و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان گفت: با این اقدام استان ما در کشور دیده می شود اما برای رسیدن به هدف و تعیین اینکه استان در حال حاضر در چه سطحی است و به چه سطحی خواهد رسید.

وی افزود: تفاهم نامه ای که منعقد شد باید مشخص کند که تولید ناخالص داخلی استان از اقتصاد دانش بنیان تا چه اندازه افزایش می یابد، زیرا اگر تفاهم نامه امضا شود و ثروتی هم به همراه نداشته باشد، مهم نیست.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید کمترین انرژی در کار از نظر توان، نیروی انسانی، ذهنیت سرمایه گذاری شود، گفت: با کمترین انرژی باید بیشترین ثروت توسط اقتصاد دانش بنیان تولید شود.

وی با بیان اینکه ساخت راه آهن در استان زنجان از توسعه و توسعه محدود به منابع به سمت توسعه مبتنی بر دانش هر چه بیشتر حرکت می کند، تاکید کرد: در استان از منابع بسیار استفاده می شود ضمن اینکه می توان در این مازاد مصرف صرفه جویی کرد.

افشاری با بیان اینکه مصرف آب نمونه برداری شده در استان زنجان هزار لیتر است، گفت: یک سوم مصرف آب معمولی داریم و این مصرف ضعیف است، اما تلاش می کنیم مصرف آب و برق را به هم پیوند دهیم. تست و دسترسی آن را آنلاین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید