مظنون اصلی درگیری مسلحانه رجایی اهل کرج، موری/ افزایش ۶۸ درصدی اسلحه در البرز


ساعت: 21:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889694

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در 4 ماهه اول سال 1401 کشف سلاح در البرز نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد رشد داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکسردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اظهار داشت: یکی از سیاست های دشمن افزایش ورود سلاح به کشور و خرید و فروش آن با قیمت های گزاف است.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه دشمن در صدد افزایش اسلحه در بین مردم است افزود: رسانه ها فضای بیگانه ایجاد کرده اند که ناامنی زیادی برای مردم وجود دارد و امنیت در گرو داشتن اسلحه است.

وی به ظهور توطئه دشمن در کشفیات پلیس اشاره کرد و اظهار داشت: در 4 ماهه اول سال 1401 کشفیات اسلحه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 68 درصد افزایش داشته و سرقت های مسلحانه نیز اندک بوده است.

43ef423b 73af 41bb 944c a1f4b821fe24 خبر خاکستری

سردار محمدیان تصریح کرد: بر اساس قوانین و مقررات، حمل، نگهداری و خرید و فروش سلاح و مهمات جرم است. هرکسی که فکر می‌کند با خرید اسلحه می‌تواند امنیت خود را تضمین کند، نباید این موضوع را به خود مشغول کند و پلیس آن را توصیه نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن اسلحه را به ارزان ترین قیمت می فروشد، گفت: در میان تعداد راهزنان و درگیری های راهزنان در 4 سال گذشته، درگیری مسلحانه در البرز نسبت به سایر استان ها با هماهنگی قضایی کم است.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: حمایت قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی در البرز باعث شد تا هر جا شرارت و درگیری رخ داد تا دستگیری و مجازات اشد از رسیدگی به جرم خودداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه درگیری مسلحانه در شهر کرج برای البرز تازگی دارد، گفت: این اولین بار است که در البرز تیراندازی می شود. پلیس تمام تلاش خود را انجام داده و تاکنون 7 نفر در این رابطه دستگیر شده اند. “

سردار عباسعلی محمدیان در پایان تاکید کرد: مظنون اصلی و مغز متفکر تیراندازی در شهرک رجایی کرج متواری است و به مردم استان البرز قول می دهیم این فرد دستگیر و به قانون مجازات اسلامی تحویل داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید