معامله سختی با منتقدی که «بلندتر از دهانش حرف می‌زند» در حال آماده‌سازی است/کلیباف: تحقیق در صحن اتاق ایران قرار می‌گیرد

معامله سختی با منتقدی که «بلندتر از دهانش حرف می‌زند» در حال آماده شدن است/کلیباف: تحقیق از اتاق ایران است.

روز جدید سلیمی یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس از کلیباف خواست تا در اسرع وقت و به صورت یک فوریتی دستور رسیدگی به این موضوع را به اتاق بازرگانی بدهد تا مجلس به وظایف قانونی خود عمل کند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز (سه شنبه، 5 بهمن) در جلسه علنی مجلس در تذکری به استناد ماده 212 آیین نامه داخلی مجلس، گفت: هر نماینده می تواند درخواست استعلام کند. از هر کشوری.

وی افزود: یکی از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که می‌توانیم بررسی کنیم، اتاق بازرگانی است. متأسفانه یکی از کارکنان اتاق بازرگانی از مجلس سؤالاتی را مطرح کرد و باید از آنجا تحقیق کرد، در حالی که این اتاق بالغ بر 300 تا 400 میلیارد تن بودجه دارد اما درآمدهای آن چند هزار میلیارد تن است.

وی افزود: مجلس با قوانین و مصوبات اتاق بازرگانی را به دوش کشیده است.

آماده شدن برای یک معامله سخت با منتقدی که گفت «بزرگتر از دهنش» / کلیباف: بررسی اتاق ایران

رئیس اتاق ایران از نمایندگان عذرخواهی کرد

سلیمی از کلیباف خواست در اسرع وقت و با فوریت دستور رسیدگی به این موضوع را به اتاق بازرگانی بدهد تا مجلس به تعهدات قانونی خود عمل کند.

وی گفت: برخی از تحقیقات منقضی شده است در حالی که انجام هر تحقیق 6 ماه طول می کشد و حتی مهلت تمدید آن تمام شده است، بنابراین باید دستور ارائه پروتکل تحقیق و تفحص را در دادگاه بدهید. .

محمد باکر کلیباف رئیس مجلس در پاسخ به این اظهارات گفت: تحقیق و تفحص اتاق بازرگانی از مدت ها پیش آغاز شده و اکنون در کمیسیون اقتصادی بررسی شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مجلس در موضوعات مختلف منفعل عمل نمی کند و طبق قانون بر کار خود نظارت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید