معاون اخبار داغ زمستانی مردم/ انتشار 2 کوپن جدید نفت به سیستانی ها


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921239

حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده طی روزهای آینده دو کوپن جدید بین شهروندان سیستانی توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، با شروع فصل سرما نگرانی تامین نفت سفید که هر ساله یکی از معضلات مردم شمال سیستان و بلوچستان است، زمستان امسال دوباره به وجود می آید.

این در حالی است که گازرسانی در سیستان و بلوچستان از 17 سال پیش آغاز شده است، اما هنوز گاز به تمام نقاط شهری و روستایی این استان نرسیده است و مردم همچنان برای جلوگیری از سردی هوا در فصل زمستان مجبور به استفاده از نفت سفید هستند. تهیه و توزیع نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.


با وجود تمام این مشکلات، تنها یک کالابرگ برای عرضه نفت سفید زمستانی در 25 آبان ماه اعلام شد، تا این لحظه که نزدیک به دو ماه می گذرد، کالابرگ جدیدی از سوی شرکت نفت اعلام نشده است.


مسئولان دست اندرکار می گویند تا زمانی که 96 درصد سهمیه نفت توسط شهروندان جذب نشود، لیست قیمت جدید اعلام نمی شود و قیمت قبلی مجددا تمدید می شود.


این اظهارات در حالی است که برخی از شهروندان شمال استان دلیل عدم جذب کامل سهمیه نفت توسط شهروندان را عدم توزیع مناسب شعب نفت در سطح شهر می گویند.


حبیب الله دهمرده نماینده مردم شمال سیستان و بلوچستان در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه مشکلات سوخت رسانی در این منطقه مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است، از توزیع دو کوپن نفت سفید در این منطقه خبر داد. شهروندان سیستان کرد: در جلسه ای که با وزیر نفت و معاون وزیر داشتم، گلایه های مردم در خصوص عرضه نفت سفید را بررسی کردم و مقرر شد در روزهای آینده علاوه بر دریافت سهمیه کوپنی فعلی. دو کوپن جدید برای سوخت رسانی زمستانی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی افزود: تا زمانی که این خواسته مردم به طور کامل محقق نشود این موضوع را با وزیر نفت پیگیری می کنم زیرا حل مشکلات شهروندان یکی از دغدغه های ما به عنوان نماینده مردم است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید