معاون رئیس‌جمهور: ما نمی‌خواهیم به «فریب‌خورده» آسیبی برسد، وگرنه هر وقت بخواهیم به این آشفتگی پایان می‌دهیم.

معاون رئیس‌جمهور: ما نمی‌خواهیم به «فریب‌خورده» آسیبی برسد، وگرنه هر وقت بخواهیم به این آشفتگی پایان می‌دهیم.

معاون رئیس جمهور: ما نمی خواهیم کسانی که در گذشته مسئولیت داشتند پاسخگوی کارشان باشند نه اینکه ادعایی داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن داری کرده اند چرا که نمی خواهند به فریب خوردگان آسیبی وارد شود. آنها فکر می کنند ما در موقعیت ضعیفی هستیم در حالی که ما داعشی ها را سر جای خود قرار می دهیم و قطعاً می توانیم با درخواست مسئولان در کشورمان سریعاً اقدام کنیم و به این خشونت پایان دهیم.

سید محمد حسینی در سخنانی پیش از نماز جمعه مشهد با بیان اینکه کشور دشمن در حوادث اخیر به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است، گفت: اکنون کسانی که در گذشته در کشور مسئولیت داشتند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند. بودن، نه ادعا کردن

وی با تاکید بر اینکه اکنون همه باید نسبت به نظام احساس مسئولیت کنند، افزود: روز گذشته رئیس جمهور به دلیل سکوت از آحاد مردم گلایه کرد و این افراد در چنین شرایطی باید تقدیس شوند. متاسفانه برخی از سلبریتی ها جوانان را به این وضعیت تحریک کرده اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به قرار دادن کشور در دو جنگ سایبری و اقتصادی گفت: این روزها دولت از تمام توان خود برای کنترل و مدیریت قیمت ارز استفاده می کند چرا که روزانه بیش از هزار خبر منفی منتشر می شد. قیمت را افزایش دهید، این یک جنگ ساده نیست، بلکه یک جنگ پیچیده تمام عیار است.

حسینی با اشاره به حمایت رهبران غرب از حوادث اخیر ایران گفت: اما مردم از شورشیان جدا شدند و در این مدت چهار راهپیمایی سراسری در محکومیت ناآرامی ها برگزار شد و میلیون ها نفر از مردم ایران حمایت خود را از انقلاب و انقلاب اعلام کردند. جمهوری اسلامی هستند، به میدان رفتند.

وی با اشاره به طرح انهدام دشمن در نقاط مختلف کشور که به نام نظام در حال انجام بود، ادامه داد: اخیراً هفت نفر در ایذه از جمله یک کودک 10 ساله تیراندازی کردند. دشمن می ترسید که سلاح به دست مخالفان افتاده باشد، احساس خوشحالی می کند و سپس احساس افسردگی می کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور حضور کودکان در فضای مجازی در ایام کرونا را آسیب رسانده است و افزود: در حوادث دو ماه اخیر واقعیت مخالفان نظام بر همگان روشن شده است. در این حوادث شاهد سونامی رسانه ای علیه کشور بودیم و مدام در رسانه های بیگانه دروغ می گفتند، افراد در اردوگاه های کردستان و جاهای دیگر آموزش می دیدند و برنامه ریزی می کردند و نشانه هایی را دیدیم که کشور با حداکثر خشونت اداره می شود، یعنی افرادی که می خواستند. آزادی و در این شرایط هرکس در مقابل آنها مقاومت می کرد به او حمله می کردند.

حسینی با اشاره به آتش زدن حوزه علمیه شیروان و همچنین حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در این مدت خویشتن داری کرده اند چرا که نمی خواهند به فریب خوردگان آسیبی وارد شود. «آنها معتقدند که ما در موقعیت ضعیفی هستیم در حالی که داعش را سر جایش می‌گذاریم و قطعاً می‌توانیم به سرعت عمل کنیم و با درخواست مقامات در کشورمان به این خشونت پایان دهیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در یک سال اخیر گفت: در این مدت اقدامات عمده ای از جمله افزودن 6 هزار مگاوات برق به ظرفیت تولید انجام شده و پروژه های زیادی یکی پس از دیگری در حال اجراست. دشمن فقط می خواهد حرکتی را که نظام شروع کرده است کند کند و ما به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می کنیم، بنابراین اقدامات دولت سیزدهم نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: تولید 6 نوع واکسن کرونا، بیمه سلامت 6 میلیون نفر، تکمیل پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، فروش کشتی غول پیکر با ظرفیت 800 هزار بشکه نفت به ونزوئلا. و خرید بیش از 7 میلیون تن گندم از کشاورزان از دیگر اقدامات دولت است.

حسینی با تاکید بر توانمندی متخصصان ایرانی گفت: در سالی که اشتغال و دانش بنیان نامیده می شود، هفت هزار شرکت دانش بنیان تحت حمایت دولت هستند که می توانند نیازهای داخلی را تامین و محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید