معایب عایق الاستومری که اگر ندانید کلاهتان می افتد!

عایق الاستومری همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و بخار آب دارد، وزن آن بسیار سبک بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالا می توان از آن در سیستم های گرمایشی و سرمایشی، عایق کاری لوله های بزرگ و صنعت خودروسازی استفاده کرد.

ترکیبات عایق الاستومری

عایق الاستومری از موادی به نام اتیلن و پلی پروپیلن (PP) ساخته می شود. که در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، نفت، خودروسازی و … کاربرد دارند.

برخلاف سایر عایق ها، این نوع عایق دوستدار محیط زیست است، زیرا از مواد غیر سمی ساخته شده و خطری برای افراد و محیط زیست ندارد. از آنجایی که استفاده از عایق الاستومری در صنعت افزایش یافته است. شما به یک مغازه نیاز دارید خرید عایق الاستومری که تجربه زیادی دارند شرکتی که ما ارائه می کنیم یک صنعت میزبان با سال ها تجربه است. البته در ادامه متن بیشتر در مورد این شرکت و مزایای عایق الاستومری صحبت خواهیم کرد.

دلایل محبوبیت عایق الاستومری

عایق الاستومری از اتیلن و پلی پروپیلن (PP) با فرمول (-[CH2-CH(CH3)]n–) و یک دین به دست می آید. این مواد به این عایق کمک می کنند تا از استحکام بالا و انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشد، بنابراین یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت خرید عایق الاستومری نسبت به سایر عایق ها در سال های اخیر، استحکام بالا و انعطاف پذیری خوب آن است.

عایق رول الاستومری نیز 100 میلی متر عرض دارد. عموماً برای عایق کاری کانال ها یا لوله های آلومینیومی با قطرهای بسیار زیاد استفاده می شود. عایق الاستومری به راحتی نصب می شود و همچنین در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

دلایل استفاده از عایق الاستومری

یکی از سوالاتی که ممکن است قبل از خرید عایق الاستومری داشته باشید این است که چرا باید از عایق الاستومری استفاده کنم؟ برای روشن شدن این دلیل برای شما مواردی را در زیر ذکر کرده ایم، پس با ما همراه باشید:

  1. این دستگاه به دلیل تداوم بالای قطعات تولیدی از ورود آتش به لوله ها یا فضاهای مونتاژ جلوگیری می کند.
  2. از هزینه های بالا به دلیل نداشتن عایق جلوگیری می کند.
  3. از هزینه های بالا به دلیل نداشتن عایق جلوگیری می کند.
  4. مقاوم در برابر بخار و آب
  5. مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی شدید
  6. مقاوم در برابر فشار و ضربه
  7. مقاوم در برابر انواع قالب
  8. نصب آسان
  9. انعطاف پذیری بالا
  10. رسانایی حرارتی دارد
  11. عمر طولانی دارد
  12. دارای نفوذپذیری بخار است
  13. ایمنی بالا

با توجه به تجربه، خرید عایق الاستومری می تواند در تمام جنبه ها از جمله: کارایی، مقاومت، سهولت نصب، دوام و ایمنی مفید باشد.


خرید عایق الاستومری

معایب عایق الاستومری

با این حال عایق الاستومری ویژگی های بالایی دارد اما مانند هر وسیله دیگری می تواند دارای ایرادات جزئی باشد که شامل موارد زیر می شود:

  • در مقایسه با پشم معدنی و پشم شیشه ضریب انتقال پایینی دارد: ضریب انتقال صدا در عایق الاستومری در مقایسه با سایر عایق ها مانند پشم شیشه و پشم سنگ کمی کمتر است، بنابراین اگر این برای شما مهم است به صفحه خرید پشم سنگ بروید و صفحه خرید پشم شیشه را ببینید.
  • قیمت آن از پشم سنگ یا پشم شیشه بالاتر است و باید ببینید آیا کار شما با عایق های دیگر انجام می شود یا خیر.

عایق الاستومری در کجا استفاده می شود؟

زمانی که فوم الاستومری در سال 1954 تولید شد، بزرگترین کاربرد آن عایق کاری در خطوط لوله بود که در آن زمان اشکال و اندازه های مختلفی داشتند. عایق الاستومری را می توان بدون مشکل نصب کرد و همانطور که گفته شد; مورد استفاده برای انواع لوله کشی در ساختمان های مسکونی، تجهیزات و چیلرهای بزرگ تجاری.

عایق الاستومری علاوه بر پراکندگی بیش از حد سرما، از نفوذ محلول های آب و نمک نیز جلوگیری می کند. عایق الاستومری را می توان برای تعمیر عایق قدیمی جایگزین کرد. برای مخازن فاضلاب و آب استفاده از فوم الاستومری بهترین انتخاب است. در مکان هایی که در معرض آب هستند مانند توالت، استخر، حمام و آشپزخانه بهتر است از این نوع عایق استفاده شود. در زیر کاربرد فوم الاستومری را خواهید خواند:

  1. در لوله های تبرید یا در لوله های آب سرد یا گرم
  2. اجزای سیستم های تهویه و گرمایش
  3. در سیستم های مکانیکی که در ساحل، صنایع مختلف، دارویی و دریایی استفاده می شود

انواع عایق الاستومری

عایق های الاستومری انواع مختلفی دارند، در هر شرایطی بهتر است تصمیم بگیرید که کدام نوع برای خرید مناسب تر است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر به معرفی هر یک می پردازیم:

1. از عایق الاستومری سیاه محافظت کنید

این یک نوع عایق حرارتی است. این عایق با مقاومت بالا در برابر رطوبت، بخار آب و آلودگی در مکان هایی که قصد عایق کاری آنها را داریم برای جلوگیری از آلودگی استفاده می شود. آنها همچنین دارای ساختار متخلخل هستند.

2. نقش عایق الاستومری

برای استفاده از این نوع عایق باید موقعیت و شرایط آب و هوایی را در نظر گرفت. عایق الاستومری نورد معمولاً در قسمت های داخلی و خارجی خانه نصب می شود. همچنین نصب این مدل با عایق الاستومری آسان است.

3. عایق الاستومری با پایه چسب

به دلیل قدیمی بودن عایق ها که باعث ایجاد حساسیت تنفسی یا پوستی می شوند و همچنین زمان نصب روی آن ها، استفاده از عایق الاستومری چسبی ترجیح داده می شود. آنها علاوه بر صرفه جویی در هزینه، شما را از اتلاف وقت نیز نجات می دهند. این عایق در صنعت ساختمان استفاده می شود.

4. عایق الاستومری با روکش و عایق بدون پوشش

استفاده از این نوع عایق الاستومری برای مواردی است که بخواهیم فضای داخلی یا خارجی را از نور خورشید یا باران محافظت کنیم. معمولا از این عایق ها زمانی استفاده می شود که آب و هوا زیاد تغییر کند. در این زمان بهتر است از عایق الاستومری استفاده شود که می تواند مقاومت خوبی داشته باشد.

عایق الاستومری روکش دار را می توان در نمای بیرونی خانه استفاده کرد. مقاومت خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند. از نوع بدون روکش می توان برای فضای داخلی خانه استفاده کرد.

5. عایق الاستومری شانه تخم مرغی

برای رفع آلودگی صوتی بهتر است از عایق الاستومری برای تخم مرغ استفاده شود. اصولاً عایق الاستومری شانه تخم مرغ عایق صدا است. ساختار سلولی و متخلخل دارند و در دو نوع موجود می باشند. مقاومت آنها در برابر عواملی مانند جذب آب، گرما، مواد شیمیایی و سایر آسیب ها بسیار مناسب است.


خرید عایق الاستومری

سعی کردیم در صورت تمایل انواع عایق های الاستومری را نام ببریم خرید عایق الاستومری و هیچ نوع مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برگرفته از سایت میزبان صنعت: mizbansanat.net

تلفن تماس جهت خرید عایق الاستومری 02191006669

پست الکترونیک: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید