معجون معجزه آسا برای درمان سرماخوردگی

معجون معجزه آسا برای درمان سرماخوردگی

بهتر است بدانید که سرماخوردگی و آنفولانزا در کمین این فصل است. در این مقاله با معجون معجزه آسای درمان سرماخوردگی آشنا می شوید و توصیه هایی برای یافتن پاسخ این سوال رایج “برای درمان سرماخوردگی چه بخوریم؟”

برای دفع بیماری و محافظت از بدن خود می توانید از یک قاشق عسل و یک تکه لیموترش در آب ولرم استفاده کنید.البته هنگام استفاده از این مخلوط از چوب دارچین برای افزایش عطر و خواص ضد ویروسی آن استفاده کنید که به بهبود علائم سرماخوردگی کمک می کند. افزایش آرامش و نشاط و کاهش علائم آلرژی.

دمنوش گل گاوزبان با یک قاشق غذاخوری عسل، دمنوش بنفشه با یک قاشق غذاخوری عسل، نعناع، ​​پونه کوهی، آویشن و مرزنجوش با یک قاشق غذاخوری عسل برای سرماخوردگی و آنفولانزا و دمنوش پنیر و ملاس با عسل برای سرفه های خشک در این فصل بسیار محبوب هستند. مناسب است.

محققان طب سنتی معتقدند کاکشیر دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی مناسب برای فصل پاییز است و از خواص آن می توان برای درمان یبوست، اسهال، جوش و لک، رفع سنگ کلیه، رفع بوی بد دهان، کاهش تب و کمک به افزایش وزن استفاده کرد. و کاهش وزن

به علاوه مصرف ترب سیاه در روزهای سرد و خشک بسیار مفید است زیرا مصرف این گیاه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود وضعیت پوست می شود.ترب سیاه می تواند از سلامت کبد که منبع ویتامین است حمایت کند. ج، تقویت سیستم ایمنی، حفظ سطح کلسترول، کاهش وزن، بهبود گوارش، درمان کم کاری تیروئید، بهبود سلامت روان، سم زدایی بدن، افزایش رشد مو و درمان سرفه موثر و مفید است.

این موارد را گفته ایم تا در این روزهای جذاب پاییزی تمرکز بیشتری داشته باشید و بدون اطلاع از ماهیت آن هیچ غذایی مصرف نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید