معلمان بازنشسته می توانند در مدارس تدریس کنند


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896937

پیشنهاد مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و کار کشور در خصوص استفاده از کادر آموزشی مجرب و حتی بازنشسته برای تدریس در مقاطع ابتدایی و متوسطه پیشنهاد و تصویب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، پیشنهاد مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و کار کشور مبنی بر استفاده از کادر آموزشی مجرب و حتی بازنشسته شد. برای تدریس در مقاطع ابتدایی و متوسطه.

بر این اساس مقرر شده است که کمبود معلم در مقاطع تحصیلی مشخص شده جبران شود و این نیروها از مهرماه در آموزش و پرورش به کار گرفته می شوند.

در این نشست سازمان توسعه تجارت با ارائه گزارشی از روند همکاری های تجاری با روسیه و منطقه اوراسیا از رشد چشمگیر مبادلات تجاری کشورمان با روسیه در حوزه های مختلف از جمله صادرات محصولات کشاورزی و فناوری های پیشرفته خبر داد. صنایع و تراز تجاری مثبت بین تهران و مسکو.

در این گزارش اعلام شد از زمانی که ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در خردادماه امسال این اختیارات را به سازمان توسعه تجارت تفویض کرد، حجم مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران، روسیه و کشورهای منطقه اوراسیا رشد چشمگیری داشته است.

این گزارش همچنین تأیید می کند که ایران نه تنها در صادرات محصولات کشاورزی، بلکه در صادرات صنایع پیشرفته و پیچیده یا با فناوری پیشرفته به روسیه نیز به موفقیت های خوبی دست یافته است.

بر اساس این گزارش، اعضای جلسه تصمیم گرفتند زیرساخت های لازم از جمله بهره برداری از شناورهای مناسب در دریای خزر را فراهم کرده و تسهیلات بیشتری را در اختیار صادرکنندگان قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید