معنی کلمه دورگه را نمی فهمم/ حامد و صمد برای بازی باشگاهی دعوت شده اند

ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789168

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: حامد حدادی و صمد نیکا بهرامی در یک باشگاه بازی می کنند و به تیم ملی دعوت می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره دیدار مقابل بحرین در اولین پنجره مقدماتی جام جهانی گفت: پنجره اول برای همه تیم ها سخت است، ناآگاهی تیم ها مشکل دیگر بود. من به تازگی به تیم اضافه شده ام و می توانیم ادامه دهیم. قزاقستان و سوریه دیگر رقبای ما هستند، قزاقستان تیم خوبی دارد اما بچه های ما هم جزو بهترین های آسیا هستند، شانس صعود و حتی صعود راحت داریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مورد اشاره به کامرانی و صمد نیکخواه و اینکه آیا این نقطه ضعف بسکتبال است یا سلیقه مربی خاطرنشان کرد: افتاد. همچنین سعی داریم به تدریج جوانان را وارد چرخه تیم ملی کنیم. شما نمی توانید ریسک باخت را داشته باشید. بازیکنان خوبی داریم و بگذار صعودمان قطعی شود و جوان ها اضافه شوند.

وی در خصوص بازگشت مورد پسند بهرامی و حدادی گفت: صمد در سفر است اگر بازی می کرد دعوت می شد. هر وقت بازی های باشگاهی می کند اضافه می کند حدادی هم.

هاشمی درباره استفاده از دورگه ها نیز یادآور شد: من واژه دورگه و معنای آن را نمی فهمم. شایستگی مهم است و بازیکنان همه جا هستند و پاسپورت ایرانی دارند، اول باید فعال باشند و بازی کنند و بهتر از بازیکنانی که اینجا کار می کنند از آنها استفاده کنند. هر جا بازیکنان ما شرایط خوبی داشته باشند دعوت می شوند. البته آنها باید کیفیت بدنی خوبی داشته باشند و از بازیکنانی که اینجا بازی می کنند بهتر باشند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان که در برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، با بیان اینکه طبق قوانین فیبا، بسیاری از کشورها از بازیکنان پیروی می کنند، گفت: ما از قوانین مصوب دولت تبعیت می کنیم. این در اختیار ما نیست که اجازه دهیم هیچ کشوری بازیکنی را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید