معوقات پرداخت شده و تناسب حقوق بازنشستگان به طور کامل اجرا شده است

معوقات پرداخت شده و تناسب حقوق بازنشستگان به طور کامل اجرا شده است

محمد اسدی رئیس شورای حاکمیتی اتحادیه عالی کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی افزود: اتحادیه عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین و منسجم ترین اتحادیه کشور دارای ساختار منحصربفردی است. ظرفیت سازمانی . حدود 360 مرکز بخش و شهرستان در سراسر کشور رابط بیش از 4 میلیون مستمری بگیر و بازنشسته با مدیران و کارکنان بوده و تعامل خوبی با قوه مجریه کشور دارند.

وی در ادامه گفت: بر اساس اعتماد اقشار مختلف مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی و در چارچوب سازوکارهای قانونی مبنی بر برگزاری جلسات انتخاباتی، این مراکز ساختار اساسی کانون راس کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سراسر کشور را تشکیل می دهند. کشور. بنابراین طبیعی است که مؤسسه آموزش عالی هم به لحاظ بهره مندی از موقعیت خاص و منحصر به فرد اجتماعی و هم از نظر حجم مسئولیت ها و تعهدات گوناگونی که بر عهده دارد باید در معرض ارزیابی و نظارت بر نتایج باشد.

وی همچنین افزود: همواره از هم افزایی و مشارکت همه دست اندرکاران در تحقق اهداف مراکز استقبال می کنیم و معتقدیم دستاوردهای ارزشمندی که تاکنون حاصل شده مرهون مشارکت و مسئولیت پذیری کانون ها و تمامی بازنشستگان و بازنشستگان و آیا باید برای حفظ آنها تلاش کنیم؟

اسدی با اشاره به برخی هجمه ها و انتقاداتی که در فضاهای مختلف اطلاع رسانی به ویژه در کانال های فضای مجازی مطرح می شود، گفت: لزوم حضور و انجام وظایفی به عنوان هیات مدیره کانون های بازنشستگی که هیچ ارتباطی با آن ندارند و وابسته به آن نیست. مراکز قدرت و ثروت باعث افزایش تحمل می شود و ظرفیت نقد بالاست و در واقع هر چه از فضای عمل گرایی فاصله بگیریم و ظرفیت موجود را برای تضاد صنفی و گروهی استفاده کنیم در واقع فرصت ها را هدر داده ایم. گاهی لازم است آماج انواع بی احترامی ها و حتی تهمت ها قرار بگیری، اما در صورت آگاهی کافی و همه جانبه از جایگاه و نوع و دامنه فعالیت، در مسیری که انتخاب کرده ای، با صبر و حوصله پیش برو. مانند تعاملات داخلی و خارجی مراکز، اظهار نظر نادرست و عجولانه مطرح نخواهد شد.

رئیس شورای حاکمیتی کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران کشور بر اهمیت پیگیری مسائل و درخواست های اصلی و اساسی بازنشستگان و مستمری بگیران در دوره جدید مسئولیت خود تاکید کرد و گفت: برخی از درخواست های قانونی و سال‌هاست که خواسته‌های مستمری بگیران و مستمری بگیران در جای خود محقق نمی‌شود. به مهم‌ترین دغدغه روزانه برای عزت تبدیل شده و تاخیر در اجرای این درخواست‌های قانونی و مشروع، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به کیفیت زندگی آنان وارد می‌کند. به همین دلیل است که تیم مرکز ارشد، پیگیری مجدانه این موضوعات را بر اساس روندی منطقی، سیستماتیک و به دور از هیجان در دستور کار خود قرار داده است. در این راستا جلسات و نشست های متعددی با مسئولان نهادهای مختلف تصمیم گیری و تصمیم گیری در مجلس و دولت برگزار کرده ایم و این جلسات را به نحو احسن ادامه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید