معیشت بازنشستگان امروز در تنگنا قرار دارد

معیشت بازنشستگان امروز در تنگنا قرار دارد

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: کشور در زمینه اشتغال و مسکن با مشکلات زیادی مواجه است و مردم از بیکاری گلایه دارند. دولت برنامه جامعی برای رشد اشتغال ارائه نکرده است، بنابراین دولت باید توجه داشته باشد که در شرایط فعلی هیچ خدمتی ارزشمندتر و ماندگارتر از ایجاد اشتغال نیست.

حسین پور در ادامه با انتقاد از افزایش قیمت و اجاره بهای مسکن که بسیاری از مردم و مستاجران را با چالش های زیادی مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: بازار مسکن نامتعادل است و رشد نقدینگی و تورم همراه با خلاء نظارتی مسئولان باعث ترمزگیری شده است. باید از افزایش قیمت ها در این حوزه کاسته شود و کمر مستاجران زیر بار اجاره مسکن در آغوش گرفته شود و سهم مخارج مسکن در بودجه خانوار به حد بی سابقه ای برسد که حامیان کشور باید در این زمینه چاره اندیشی کنند. منطقه. در اسرع وقت.

یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با اشاره به موضوع معیشت بازنشستگان که امروز در شرایط بسیار سختی قرار دارد، گفت: پیش بینی می شود معیشت و درمان مستمری بگیران در دوران بازنشستگی تامین شود، پس چرا نمی شود. دولت مردمی باید با رعایت شأن بازنشستگان، مشکلات روزمره را حل کند و حقوق آنها را تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید