مقابله خبرنگاران انقلابی با امپراتوری رسانه ای دشمن


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890612

سردار علی مالک شاهکوهی ضمن تجلیل از اصحاب رسانه گفت: از بزرگانی که در مقابل امپراتوری بزرگ رسانه های غرب ایستادند قدردانی می کنیم اما باید مراقب باشیم که در صف دشمن قرار نگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار علی مالک شاهکوهی در مراسم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر حق است و این ملت بزرگ و رشید پشت سر این انقلاب برای کوری دشمنان ایستادند.

فرمانده سپاه گلستان نینوا ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده، انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است و دشمنان ما در حال کمرنگ شدن و نابودی هستند.

ملک شاهکوهی یادآور شد: 68 گروه در ابتدای انقلاب اسلامی با انقلاب اسلامی مواجه شدند اما این گروه ها در تاریخ جایگاهی ندارند.

وی گفت: دشمنان بزرگترین جنگ تاریخ را تحمل کردند به طوری که از بیش از 35 کشور اسیر داشتیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهاد تبیین ارائه این دستاوردها و فداکاری ها به مردم است.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: پس از دفاع مقدس کشورهای همسایه، دشمنان ما را هدف قرار دادند و کشورهای همسایه را از شرق و غرب به تصرف خود درآوردند و سپس داعش را به راه انداختند.

وی ضمن تجلیل از اصحاب رسانه افزود: قدردان بزرگانی هستیم که در مقابل امپراطوری بزرگ رسانه های غربی ایستادگی کردند اما باید مراقب باشیم که به صفوف دشمن نپیوندیم.

فرمانده ارتش گلستان نینوا تاکید کرد: امروز باید برای اسلام و انقلاب اسلامی ارزش قائل شویم. این انقلاب با نام امام حسین (ع) عجین شده است و انقلاب اسلامی بدون امام حسین (ع) اتفاق نمی‌افتد و بدون رهبر نمی‌توان انقلاب اسلامی داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید