مقامات مرزی ایران و عراق با هرگونه بلاتکلیفی در مرزهای مشترک برخورد می کنند


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914550

فرمانده مرزبانی ایران گفت: مرزبانان دو کشور ایران اسلامی و عراق مصمم به مقابله با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر، جنایتکاران مسلح و گروه های تروریستی در مرزهای مشترک هستند و قطعا اقدامات در این زمینه شکننده و شکننده خواهد بود. بازدارنده .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حاشیه نهمین نشست مرزبانی فرماندهان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق، تفاهم نامه مرزی بین دو کشور امضا شد.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه امضای تفاهم نامه مرزی در جمع خبرنگاران گفت: همکاری با مرزبانان کشورهای همسایه از اولویت های مهم فرماندهی مرزبانی است. و در این راستا نشست دو روزه مرزی با هماهنگی.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده در این جلسه افزود: هماهنگی های مربوط به حوزه مرزی اعم از پایانه های مرزی، ورود و خروج زائران اربعین، امنیت قوی مرزهای مشترک، تبادل اطلاعات، گشت های مشترک مرزی، انسداد مرزها و … در این زمینه تفاهم نامه ای بین خدمات مرزی دو کشور به امضا رسید.

فرمانده مرزبانی کشور از زحمات سرلشکر پاسدار حامد عبدالله ابراهیم و دیگر همرزمانش در ماموریت اربعین قدردانی کرد و اظهار داشت: در این دیدار تلاش ها و اقدامات موثر برای بازداشت اربعین حسینی و همچنین تامین نیروی انتظامی انجام شد. از خدمات زائران قدردانی و تجلیل شد.

سردار گودرزی با اشاره به لزوم تبادل اطلاعات، گشت های مرزی مشترک و رزمایش مشترک بین مرزبانان دو کشور، گفت: مرزبانان دو کشور ایران اسلامی و عراق مصمم به مقابله با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر هستند. جنایتکاران مسلح و گروه های تروریستی در مرزها با هم عمل می کنند و قطعا اقدامات در این منطقه شکننده و بازدارنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید