مقاومت اسلامی در منطقه بر پایه مکتب شهید سلیمانی شکل می گیرد.

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795057

مروتی گفت: اساس مقاومت اسلامی در منطقه بر اساس مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن مروتی با اشاره به محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با سلطه و ظلم جهانی شناخته می شود.

وی افزود: شهید سلیمانی هیچ گاه جز حرکت در راه عزت اسلام و مستضعفان عالم نمی اندیشید و عمر خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد، همواره به افق ولی فقیه می نگریست، در بین مومنان افرادی هستند که وعده می دهند. شما که مقید به خدا هستید، راست بایستید. برخی به عهد خود وفا کردند و در راه او شربت شهید نوشیدند.

آیت الله بروجردی رئیس دانشگاه گفت: شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی انسانی مومن، انقلابی، مجاهد، خستگی ناپذیر، شجاع، صبور، شهیدپرور، تا حد اسلام ناب محمدی، مردی است که قابل ارائه و به جهانیان است. به عنوان یک الگوی کامل و حاج قاسم متعلق به آینده و آینده خواهد بود نه گذشته و حال.

مروتی با بیان اینکه اساس مقاومت اسلامی در منطقه مبتنی بر مکتب شهید سلیمانی است، گفت: حاج قاسم امروز تنها متعلق به کشور ما نیست، او فرمانده بزرگی در جهان اسلام و اسطوره فراملی مقاومت جهانی است. بی شک 22 دی ماه مصادف با سالروز شهادت مالک اشتر جهان اسلام سردار دلا، سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی است که استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیستی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در پرونده سردار شهید حاج قاسم رمز این محبوبیت عمیق را که ریشه در دلهای پاک دارد در اخلاص این شهید بزرگوار فرمودند که ولایت پذیری، ظرفیت سازی در جهان اسلام برای مبارزه با تروریسم و ​​استکبار، فراجناحی بودن فرماندهی قدس، خدامحوری، عمل گرایی، تکلیف گرایی، ساده زیستی و محبوبیت، تواضع و پاکی نیز از دلایل محبوبیت سردار دلا در سطح ملی و در سطح بین المللی

آیت الله بروجردی رئیس دانشگاه گفت: حاج قاسم زنده است و حیات طیبه و حیات معنوی ایشان همچنان مایه برکت اسلام و مسلمین خواهد بود. اما باید گفت که صحبت از مردی که بیش از 40 سال در گمنامی و نبردهای خاموش خدمت کرده، کار ساده ای نیست، بنابراین سال ها طول می کشد تا آدم هایی را پیدا کنیم و بتوان از این کارنامه درخشان این مجاهدان به نکات ناشناخته ای دست یافت. . افکار عمومی باید افشا شود تا بهتر بتوانیم حقایق پنهان مجاهدت های این سردار شهید را درک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید