اتحادیه جهانی الهام بخش در سایه مکتب شهید سلیمانی در حال شکل گیری است

ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798176

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

حجت الاسلام اکبری مطلق گفت: با جایگاه بسیار خوب شهید سلیمانی شاهد یک وحدت همه جانبه و یک اتحاد الهام بخش در بین مسلمانان جهان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد اکبری مطلق رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار حاورستان اظهار داشت: برای ایفای نقش خالصانه و صادقانه در خدمت مردم می تواند پایه گذار مدرسه ای در کشور باشد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در حال برخاستن از روستایی دورافتاده در استان محروم کرمان و رسیدن به جایی بود که تمام جهان اسلام مشتاق اعمال و گفتار حاج قاسم بودند، افزود: عشق خاص شهید سلیمانی به اسلام ناب محمدی زبانزد است.

سخنگوی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجان با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن ایام فاطمیه بودیم، گفت: سردار سلیمانی هر ساله در این ایام و با قاطعیت اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) نماز را در منزل برگزار می کرد. بهره s.a.s.).

اکبری معنویت گرایی مطلق و سکولاریسم را از دیگر ویژگی های بارز سردار سلیمانی برشمرد و گفت: حاج قاسم به دنبال سهمی در انقلاب و نظام نبود و به عبارتی تلفیقی از معنویت، سیاست و سیاست داشت در حالی که در عرصه سیاسی و سیاسی حضور داشت. اجتماعی حرفی برای گفتن دارد، پایبندی سردار به واجبات خاص دینی آشکار و بدیهی است که او را منطقی و معقول می کند.

وی زندگی و شهادت سردار سلیمانی را مایه خیر و برکت برای کشور و جهان اسلام دانست. حاج قاسم همبستگی و همدلی خاصی در بین ملت ایران ایجاد شده است و از سوی دیگر با موقعیت بسیار خوب جهان اسلام شاهد وحدت همه جانبه و اتحادی الهام بخش در بین مسلمانان جهان بوده ایم.

رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی بیریند با بیان اینکه سردار سلیمانی با ایمان واقعی به مردم و نقش آفرینی از ارزش های جامعه و عدالت اجتماعی دفاع کرد، افزود: از سوی دیگر دشمن تلاش می کند. حذف سردار از صحنه جامعه و سیاست جهانی.

وی دشمنی و جهان بینی سردار سلیمانی را یکی از مهم ترین دلایل جذابیت و دافعه سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی زمانی که به سوریه، لبنان، عراق رفت و هر جا که در جامعه مسلمانان نقصی دید، مقاومت همیشگی خود را آزمود. غم و اندوه را از چهره مسلمانان بزدا و محصول اخلاص و فداکاری است که با تحقیق علمی و فکری همراه است و قطعاً اگر این ویژگی ها با روحیه فداکاری و ایثار همراه باشد، می توان این گونه شخصیت ها را تکرار کرد. در کشور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید