نیروی الهام بخش جمهوری اسلامی را شهدا به ویژه شهید سلیمانی آفریدند


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920153

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین جمعیت فاطمیون کرمان:

سردار محمد باقرزاده گفت: نیروی الهام بخش جمهوری اسلامی ایران توسط شهدا به ویژه شهید سلیمانی ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار محمد باکرزاده صبح امروز با بیان اینکه 400 شهید امروز بر دستان مردم در جامعه فاطمیون کرمان تشییع شد، اظهار کرد: پس از چندین ماه ناآرامی توسط وابستگان آمریکایی، مردم دوباره آمده اند تا با هم پیمان ببندند.

فرمانده کمیسیون جستجوی مفقودین با تاکید بر اینکه امروز مردم با شهدا تجدید میثاق کرده اند، مردم ما از شهدا هستند، ادامه داد: افرادی که عاشق شهدا هستند به مکتب و امام شهدا نیز عشق می ورزند.

وی با اشاره به اینکه این میثاق نشان دهنده وحدت مردم است، این تجمعات نشان دهنده وحدت مردم است، گفت: برخی نباید آدرس غلط بدهند؛ این عهد و پیمان نشان از اتحاد مردم دارد. این افراد در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به امام پیوستند و امروز برای ادامه راه به میدان آمدند.

سردار باکرزاده تصریح کرد: این تجمع نشان دهنده حاکمیت اسلام و امنیت است و پیامی برای دشمنان است که مردم در دفاع از امنیت ملی ایستاده اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین گفت: در این اغتشاشات مانند دوران جنگ، دوست و دشمن را شناختیم و این حضور پرشور نشان دهنده برائت مردم از دشمنان امام جماعت است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی الهام بخش جمهوری اسلامی ایران توسط شهدا به ویژه شهید سلیمانی ساخته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید