مقاومت ملت ایران الگویی برای مردم منطقه است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن فتحی در گفت و گو با کُردتودی، با اشاره به سخنان روز پنجشنبه مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم آذربایجان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند تمدن اسلامی قله رفیع و بنای بلند حکومت است. “

وی افزود: تمام اقتدار و دستاوردهای نظام در منطقه و جهان اسلام و ایران اسلامی در چهار دهه اخیر مرهون گام های برداشته شده در این راه است، عزت و سربلندی و همچنین ضعف ها و کاستی ها در نتیجه دوری از هر جا که ضعیف هستیم از این اهداف فاصله گرفته ایم و هر جا در نقطه قوت و رشد و نشاط باشیم توجه به این اهداف کلیدی معطوف می شود.

نماینده مردم کردستان افزود: ایران به سایر ملت ها آموخته است که می توان روی پای خود ایستاد و در عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی مستقل تصمیم گرفت. امروز پس از گذشت 43 سال، افتخار می کنیم که جمهوری اسلامی ایران با همه توطئه ها و تحریم ها توانسته است روی پای خود بایستد.

فاتی گفت: در حوزه داخلی نیز با وجود تحریم ها و فشارهای آمریکا و سایر کشورهای اروپایی اقدامات بسیار خوبی از جمله بحران اپیدمی تاج در جهان انجام شده است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن نباید به ایران حمله نظامی کند، یادآور شد: .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید