آمریکا در منجلاب عراق و افغانستان گرفتار شده است/ مقاومت آمل الگویی برای جبهه مقاومت

ساعت: 22:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803397

محمدرضا فلاح زاده گفت: مردم عراق و افغانستان کاری کردند که آمریکا را در باتلاق گرفتار کرد تا آنها را مجبور به ترک این کشورها کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار محمدرضا فلاح زاده امشب در مراسم بزرگداشت ششمین حماسه بچمن امل که در مصلی بزرگ آمل برگزار شد، اظهار داشت: سقوط کنید اما مقاومت مردم آمل را متوقف نکرد.

وی با بیان اینکه هدف جنگلی براندازی انقلاب بود، اظهار کرد: درود بر مردم آمل و شهدای خون ریخته و مقاومت، مقاومت آمل، مقاومت هرمشهر، مقاومت 8 سال پاسداشت مقدس را به دنبال داشت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقاومت مردم آمل و دهه فجر به کربلای 5 منجر شد و برگ زرینی در تاریخ اسلام به جای گذاشت.

وی مقاومت آمل را الگوی مقاومت یمن دانست و گفت: مقاومت آمل برگرفته از مقاومت کربلاست که منجر به نابودی گروه های تکفیری، القاعده، داعش شد، مردم عراق و افغانستان همان کاری را کردند که آمریکا با او کرد. او به باتلاق سقوط کرد و مجبور شد این کشورها را ترک کند.

فلاح زاده گفت: وظیفه ماست که بدانیم مردم آمل که چندین ساعت با جریان نفاق و کفر و شرک مواجه شدند در طول مقاومت و مبارزه چه گذشت و دستاورد انقلاب اسلامی چه بود.

وی در خصوص به ثمر رسیدن حماسه مردم آمل گفت: همین بس که امام راحل سه بار از ایثار و مجاهدت آنها تشکر کرد و مقام معظم رهبری نیز بارها از این مقاومت تمجید کردند.

جانشین فرماندهی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستادگی مردم را دستاورد بزرگی دانست و گفت: مقاومت در دریاچه نمک چه گذشت و چه دستاوردی در اعتلای اسلام دارد از رزمندگان و جبهه مدافعان حرم بخواهید به ویژه جبهه مقاومت در حلب و منطقه شرق نزدیک ابوکمال.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ صبر، استقامت، استقامت و ایثار را در پاسداشت مقدس ترویج دهیم، گفت: آخرین وظیفه ما ادامه راه روشن شهدای امل، حریم مقدس و حریم است. ما از گدیر گذشتیم، دست از مبارزه با اشرار و جبهه کفر و نفاق به رهبری آمریکا و صهیونیست ها برنمی داریم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب خواهیم بود و به همین صراحت ادامه می دهیم. مسیر.

فلاح زاده به دو راهکار برای جوانان اشاره کرد و افزود: با روحانیت ارتباط برقرار کنید چرا که پزشکان، روحانیون و شاگردان ائمه جمعه در مکتب امام صادق(ع) هستند و پیامبر(ص) برای پیشگیری از بیماری های روانی نسخه ای تجویز می کنند. .

وی ادامه داد: یکی از شهدا را الگوی خود قرار دهید و از علم و بصیرت آنان بیاموزید تا بتوانید راه پیامبر(ص) را ادامه دهید، رهبری و رهبری جامعه امروز بر عهده دانشمندان و حقوقدانان است، این وظیفه ماست. ادامه راه شهدا.

جانشین فرماندهی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در بعثت پیامبر اکرم (ص) چند اصل اساسی وجود داشت، گفت: اولین مأموریت ترویج اخلاق بود. فیلسوف باشید، استاد نظری بود، علامه حسن زاده، جوادی ها، شهدای محراب، مشکینی، اراکیس ها، بهجت به عرفان و اخلاق امام ره تعظیم کردند.

وی تصریح می کند: دومین ویژگی بعثت پیامبر(ص) جهاد مالی است، خدیجه کبری تمام دارایی خود را در راه خدا داده است، انصار دارایی خود را نصف کرده اند برای مهاجران، در انقلاب اسلامی ملت ایران، مبارزان در پیروزی انقلاب و در دفاع اولیای الهی با حمایت مالی، این دو اصل دو اصل اصلی بود که هم در بعثت پیامبر و هم در رسالت امام بود.

امام جمعه آمل نیز در مراسم گرامیداشت حماسه 6 بچمن آمل گفت: در وصیت نامه سیاسی امام راحیل آمل به عنوان شهر هزار قلعه یاد شده و به شما به عنوان شهر مقاومت، خودباوری افتخار می کنیم. فداکاری و ایثار.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی با بیان اینکه اولین جبهه مقاومت را مردم سرزمین علوی به ثبت رساندند، گفت: در یک روز سربازان شکست خوردند و مردم در میدان مردم پیروز شدند.

امام جمعه آمل ادامه داد: نیروهای نفس بر زمین ایستاده اند و هر جا دین و حق خدا و ایمان به خدا باشد پیروز خواهند بود.

وی به جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: اگر خط مقدم ما در جبهه مقاومت نبود در کرمانشاه و سنندج می جنگیدیم اما با رشادت دلیرمردان همه نیروهای قسم خورده به اسلام سقوط کردند. زمین ما به شما افتخار می کنیم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید