ملت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیرو مکتب عاشورا هستند


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888437

وزیر اطلاعات اعلام کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی خود را بهترین پیرو مکتب بزرگ عاشورا نشان داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت عاشورای حسینی اعلام کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیرو مکتب عاشورا هستند.

متن کامل اطلاعیه وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

فرا رسیدن عاشورا سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان حضرت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را به تمامی یاران آن حضرت، آن شهید والامقام صمیمانه تسلیت عرض می نمایم. تشنه و عزاداران.

حضرت سیدالشهداء علیه السلام می فرمایند: «ما باید ذلت را بپذیریم، خداوند اجازه نداده که ما پیامبر و مؤمنان را ذلیل کنیم».
پیام خون شهدای والامقام کربلا این است که به همه وسوسه های طاغوت ها پشت کنید و از امام و رهبر خود بی چون و چرا اطاعت کنید تا جان خود را از دست بدهید.

عاشورا مکتب سازندگی انسان و تنها راهی است که بشریت را به خیر و جاودانگی می رساند. صبر و اطاعت و بصیرت درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملت بزرگ ایران اسلامی خود را بهترین پیرو این مکتب بزرگ نشان داده است.

خمینی کبیر (ره) رهبر واقعی و از نسل پاک امام حسین (ع) بود که با اتکال به خداوند متعال و همت والای ملت حسینی انقلابی را رقم زد که پرچم سرخ حسین بن علی (ع) از ویژگی بزرگ آن بود. (ع) یعنی احیای سنت فهم ناب و صحیح اسلام، برداشت پیامبر اعظم (ص) است که مرزهای ایران اسلامی را درنوردیده و همه ملت های دردمند دیده اند.

امروز نیز این آرمان حسینی مورد تشویق شدید رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) است و ملت قهرمان و انقلابی ایران با ولایت مداری و درک شرایط از رهبر و فرمانده عزیز خود حمایت می کند. روزگار، همچون یاران بزرگ امام حسین (ع) و پیروی می کنند تا جبهه مقاومت و جبهه انقلاب اسلامی متحدتر و با قدرت در مقابل جبهه استعمار جهانی در این برهه از زمان و خدایا بایستند. مایل است تا ظهور ملا، مقتدای امام زمان و صاحب الزمان (عج) که صاحب عزاداری این ایام است. و خداوند تبارک و تعالی در شفای دلهای همه عزاداران به فیض مبارکش عجله فرماید.

تاریخ همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده است و امروز نیز شاهد جنگی تمام عیار بین جبهه استکبار و جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم که انشاءالله با افول کامل رژیم نامشروع و قاتل صهیونیستی و نابودی آمریکای جنایتکار، پرونده غم انگیز ایزدی ها به کلی بسته می شود و به برکت این عزاداری های صادقانه و فراگیر، هر روز شاهد پیشرفت و پیروزی ملت عزیز ایران در تمام عرصه های اقتصادی خواهیم بود. صحنه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و دفاعی.
عزاداری شما به درگاه حق پذیرفته می شود و دعای خیر می کند
سید اسماعیل خطیب

دیدگاهتان را بنویسید