مناطق شورش 88

ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796290

اعترافات تاجیک‌ها، تاج‌زاده، حجارجان، عطریانفر، ابطحی و دیگران نشان‌دهنده این واقعیت است که در سال‌های اخیر با دشمنان خارجی و اپوزیسیون خارجی دست به دست هم داده‌اند و تلاش می‌کنند تا رژیم را به میل خود تغییر دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ با شروع جنگ سخت، دشمنان تلاش مضاعف خود را برای تسلط بر نهادهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دوچندان کردند. برخی از آنها که از عناصر غرب گرا بودند، تلاش کردند تا بر ارکان و نهادهای مختلف حکومت تأثیر بگذارند، به گونه ای که حکومت داوطلبانه آرمان های امام و انقلاب اسلامی و در نتیجه نهادهای تحت امر ایشان را حفظ کند. رهبری را به سمت انفعال و حذف سوق دهید.

طرح موضوعات مختلف و زیر سوال بردن آرمان ها و ایدئولوژی های انقلاب اسلامی و توهین به مقدسات در برخی رسانه های نوظهور کم کم مرسوم شده است. تریبون ها و رسانه های مرتبط با گروه های اصلاح طلب مرتب سوالاتی مانند پایان انقلاب یا موزه دیدگاه های امام را تکرار می کردند. تشکیل گروه های اسپرم یا بیشتر آره. او با استفاده از ظرفیت وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور و سازمان ملی جوانان همسو با غرب بود.

جریان اصلاحات که هم در مجلس هفتم و هشتم و هم در مجلس ششم دولت های ضعیف و ناکارآمد داشت، مدام دیگران را مقصر ناکارآمدی و بی کفایتی می دانست و استدلال می کرد که دیگران اجازه کار ندارند. در جریان این جریان ضمن ایجاد شبهه و تضاد در سمت استعمار و استکبار غرب، تیر حمله به سوی نهادهای دولتی که تحت کنترل آنها نبود، هدف قرار گرفت و نمایندگان تندرو این جریان در مجلس ششم به عنوان گروه های مخالف عمل کردند. رهبری رژیم با تحمیل خواسته های خود دست به تحصن و اعتصاب زدند.

مقامات سیاسی، وزرا و استانداران رهبری و نظام را به استعفا تهدید کردند. این درگیری‌ها و ناآرامی‌ها در رده‌های بالای حکومت منجر به حذف جریان ناکارآمد اصلاحات در انتخابات بعدی (انتخابات 2005) شده است.

بدین ترتیب جریانی که پشتوانه خود را از دست داده بود با پیوستن به دشمنان خارجی سعی در بازپس گیری قلعه های از دست رفته خود داشت. ارتباط با موسسات آمریکایی و انگلیسی و کسب تجربه در کودتاهای مخملی در سایر کشورها، آموزش پرسنل مختلف در داخل و خارج از کشور، جنگ رسانه ای، ایجاد روزنامه ها و مجلات و نشریات جدید، سازماندهی و ایجاد سایت ها و خبرگزاری های مختلف و تنزل رتبه داخلی و خارجی. خارجی، ارتباط با رسانه های خارجی مرتبط با شبکه های رسانه ای جهانی مانند بی بی سی و صدای آمریکا، برقراری ارتباط با سفارتخانه های خارجی، پیروی از دستورات جین شارپ حاوی 198 بند مختلف و تشکیل گروه های هرمی از جمله اقدامات مخرب این جنبش شورشی بود.

اقدامات گروه های مخالف نظام در ماه های منتهی به انتخابات شکل بی سابقه ای به خود گرفت.

به گفته جین شارپ، ماه ها قبل از انتخابات، کل سیستم به تقلب در انتخابات محکوم شد. آنها آمار آرا را یکی از عوامل تقلب می دانند و خواستار برگزاری انتخابات تحت نظارت نهادهای غربی شدند. علاوه بر این، زمانی که انتخابات برگزار نشد، خود را برنده معرفی کردند و گفتند که اگر انتخابات برنده دیگری داشته باشد، تقلب شده است.

ستاد موسوی به ستاد تبلیغاتی بی بی سی تبدیل شد و با کمک همه امکانات خارجی و داخلی و سفارتخانه های اروپایی انقلاب اسلامی را به آتش کشید و با آن مبارزه کرد.

دستگیری و محاکمه گروهی از سران منافق که در دهه های اخیر نقش بسیار مؤثری در شکل گیری جریان های انحرافی کشور داشته اند، اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار نظام و ملت قرار داده است.

اعترافات تاجیک‌ها، تاج‌زاده، حجارجان، عطریانفر، ابطحی و دیگران نشان‌دهنده این واقعیت است که در سال‌های اخیر با دشمنان خارجی و اپوزیسیون خارجی دست به دست هم داده‌اند و تلاش می‌کنند تا رژیم را به میل خود تغییر دهند. آنها همچنین در اظهارات خود تأکید می کنند که کلاهبرداری راز هرج و مرج است. شورش سبزهای اموی برای سرنگونی او سازماندهی شد، خواه در انتخابات پیروز شود یا شکست بخورد. هدف آنها براندازی نظام بود و می خواستند در مقابل ولایت فقیه بایستند و او را از صحنه سیاسی کشور حذف کنند.

قبل از این اتفاقات، نسل سوم تجربیات و اطلاعات خود را از مبارزات بزرگ ملت ایران تنها از طریق تصاویر تلویزیونی و گویندگان کسب می کردند، اما در سال های اخیر با فرصتی که ایجاد شد، موفق شدند بسیاری از وقایع ابتدای انقلاب را رصد کنند. در عمل

تغییر نگرش کارکنان و مردم بویژه جوانان و اصحاب رسانه متعهد به نظام و انقلاب و ظهور نسل جدیدی از نخبگان آشنا با شرایط جدید جهان و منطقه و نیازهای انقلاب و نظام است. پیامدهای جنگ سرد

امید است نسل حاضر به یاری خداوند متعال با پیروی از ولی فقیه و پایبندی با قدرت و اقتدار به منویات حضرت امام(ره) به یاری خداوند، پاسدار خوبی برای انقلاب این وعده بزرگ الهی باشند.

محمدعلی شیخ – کارشناس ارشد روابط بین الملل

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید