مهدکودک هایی که فقط جمعه ها کار می کنند!/ تسهیل حضور مادران در نماز جمعه


ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892956

فاطمه فردی گفت: طرح ملی مهد کودک آدینا چند ماهی است که همزمان با سراسر کشور در البرز در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; چند هفته ای است که خانواده ها با اشتیاق فرزندان خردسال خود را برای اقامه نماز جمعه به مصلی کرج می آورند، حتی برخی از خانواده ها به دنبال جایی بودند که فرزندان خود را در آنجا رها کنند و به نماز جمعه بروند. این اواخر با خیال راحت بچه هایشان را به نماز جمعه آورده اند.

حضور کودکان یکی از جلوه های زیبای نماز جمعه است. با وجود آنها فضای مسجد به مجموعه ای امیدبخش و آموزشی با رویکرد دینی تبدیل می شود.

فاطمه فردی مسئول واحد خواهران ستاد نماز جمعه کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: طرح ملی مهد کودک آدینا چند ماهی است که همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می شود.

وی ادامه داد: بچه هایی که با پدر و مادر به نماز جمعه می آیند را می پذیریم.

فردی افزود: برنامه های مختلفی برای کودکان در کانون کودک آدینا بر اساس نیاز آنها برگزار می شود.

این مسئول گفت: اکنون که در ایام محرم قرار داریم، راویان در مسجد کرج در حال روایت ماجرای شهادت امام حسین (ع) به همراه خانواده آن حضرت هستند و در همین راستا برگه هایی با طراحی و تصویر تهیه شده است. از این روایت آمده است.

فردی گفت: این طرح با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت جوان سازی صفوف نماز جمعه و حضور حداکثری خانواده های دارای فرزند و لزوم حمایت از قانون جوانان جمعیت با شعار “امروز مهد کودک، فردا مدرسه” .

وی ادامه داد: مهمترین هدف طرح مهدکودک آدینا آموزش در کنار آموزش است، از این رو در این طرح از مربیان مجرب که حداقل یک دهه سابقه کار دارند استفاده می شود.

این کارمند افزود: ارائه محتوای طرح مهدکودک آدینا هدفمند بوده و تلاش برای آموزش در عین حال آموزش از دیگر اقدامات ماست، بنابراین تمامی فعالیت ها، طراحی بازی، محتوای داستان، نمایش، کاردستی، کاغذسازی، رنگ آمیزی و …. .. کاملاً ارزشی و انتخابی انجام می شود.

شخصی گفت: روزهای جمعه از ساعت 11 الی 14:30 همکاران ما برای نماز جمعه در مصلی کرج میزبان بچه های عزیز هستند و در بدو ورود توسط همکاران و کارکنان مهدکودک مراحل پذیرایی را طی می کنند. با همکاری همه خانواده ممنون از اجرای بهتر نقشه آدینا.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شیرخوارگاه آدینا یکی از طرح هایی است که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته و این نشان دهنده استقبال بانوان البرازی از طرح های فاخر برای کودکان و مادران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید