افتتاح مهدکودک ویژه مادران و کودکان در پایتخت

افتتاح مهدکودک ویژه مادران و کودکان در پایتخت

روز جدید : شهردار منطقه 13 تهران از مناسب سازی و راه اندازی نشاط مزدا بستان ویژه مادران و کودکان شرق پایتخت برای اجرای برنامه های خانواده محور خبر داد.

محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه 13 تهران با اشاره به اهمیت نقش مادران در رشد و موفقیت های بالای فرزندان گفت: نشاط مزدا بستان اولین مهدکودک مادر و کودک در این منطقه است که دارای مساحت 2000 متر مربع، تامین اتاق های ویژه مادران و کودکان در منطقه شورای منطقه 3 عدد.

وی افزود: از دیگر اقدامات در این راستا می‌توان به احداث محل بازی و نگهداری از کودکان، سرویس‌های بهداشتی، احداث پاساژ و مناسب‌سازی محوطه مجموعه‌های بازی، احداث تأسیسات و حصارکشی فضای باغ اشاره کرد.

شهردار منطقه 13 با اشاره به اینکه داخل ساختمان مجهز به سیستم گرمایشی، سرمایشی و نمایشگر و همچنین امکانات بازی کودکان است، گفت: چند نوع امکانات استاندارد بازی کودکان، پایه شنی، المان و مبلمان شهری وجود دارد. برای کودکان در محوطه باغ

احمدی هدف از این اقدام را اجرای برنامه های خانواده محور و عدالت خواهی و صیانت از حقوق شهروندی مادران و کودکان عنوان کرد و یادآور شد: اتاق مادر و کودک این امکان را برای مادران فراهم می کند تا در محیطی برای تفریح ​​با فرزندان خود وقت بگذرانند. و این اقدام به نفع مادران و کودکان از فضاهای شهری صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید