مهدی سلیمی مشاور وزیر کشور شد و مسئول هماهنگی این وزارتخانه بود

زمان: 18:48
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775348

وزیر کشور با صدور حکمی مهدی سلیمی را به عنوان مشاور و هماهنگ کننده جدید این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وزارت کشور ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی مهدی سلیمی را به عنوان مشاور و هماهنگ کننده جدید این وزارتخانه منصوب کرد.

متن کامل این جمله به شرح زیر است:

نام خدا

جناب آقای مهدی سلیمی

سلام؛

از نظر تعهد ، تدبیر و تجربه ارزشمند و م effectiveثر ، جنابعالی را به عنوان مشاور وزیر و مسئول هماهنگی وزارت تعیین می کنم.

ایجاد هماهنگی و تعامل پویا و م withثر با بخشها ، مناطق و سازمانهای مختلف در سطح ستاد ، سازمانها و استانهای مرتبط ، تعامل بین بخشهای مختلف وزارتخانه ، برنامه ریزی جلسات ، جلسات و سفرها ، برنامه ریزی مکاتبات به موقع و بهینه ، تهیه گزارشات اجباری ، برگزاری جلسات منظم و مستمر شورای نمایندگان و نظارت بر اجرای قطعنامه های آن و انجام مسائل مربوط به مشاوران از جمله مواردی است که وی انتظار دارد ، استفاده از درگاه خدا و تلاش برای عدالت ، انقلابی گری ، دموکراسی و دستهای پاک. فساد ، حاکمیت قانون و مفاد کنوانسیون مدیران دولت مردم برای تلاش برای دستیابی به آن.

موفقیت روزافزون شما در دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی و اجرای برنامه ها و سیاست های دولت مردمی تحت عنایت حضرت ولیعصر (عج) و تحت هدایت حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، از جانب حق تعالی خدایا من خدای متعال را می خواهم.

سوابق کاری مهدی سلیمی به شرح زیر است:

– عضو هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر

– معاون اداری و مالی رئیس ستاد امام خمینی (ره)

– معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)

– مدیر حقوقی بنیاد ملی نخبگان

– فرماندار شهرستان فریدونشهر

– عضو هیئت مدیره فدراسیون اسکی

– معاون مطالعات راهبردی و مرکز آموزش وزارت کشور

– و….

شایان ذکر است که سید نجیب حسینی ، مشاور سابق وزیر و مسئول هماهنگی وزارت ، از اول دسامبر 2016 مسئولیت آن را بر عهده داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید