مهمترین وظیفه مسئولان برای مقابله با توطئه های دشمن، کار و مبارزه بدون وقفه است


ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907170

رئیس جمهور گفت: مهمترین وظیفه مسئولان برای مقابله با توطئه های دشمن تلاش و تلاش برای حل مستمر و به موقع مشکلات مردم و پیشرفت کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای دولت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز را به خاطر حضور باشکوه ایشان تسلیت گفت. مردم در مراسم تشییع و تجلیل از مقام این شهدا در شهرهای مختلف

رئیس جمهور حادثه دلخراش شیراز را عینیت بخشیدن به بخشی از هدف دشمن برای ایجاد ناامنی و اخلال در زندگی مردم از طریق اغتشاش، اغتشاش و رعب و وحشت دانست و با اشاره به افزایش نفرت عمومی از تروریست ها و فتنه گران افزود: مقامات موظفند تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش و امنیت کشور و خدمت به مردم و رفع موانعی که مانع کسب و کار، تحصیل و زندگی روزمره آنان است، انجام دهند.

رئیسی پیام حضور مردم در خیابان های شیراز و سایر شهرهای کشور را علاوه بر محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، مقابله قاطع با تروریست ها و تامین امنیت کشور می داند. .

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه مسئولان برای مقابله با توطئه های دشمن تلاش و تلاش مستمر و به موقع برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور است، تصریح کرد: کارهای انجام شده باید نتیجه بهتری برای مردم داشته باشد تاخیر در اجرای وظایف نباید منجر به از دست دادن فرصت ها شود.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود بر اجرای کامل قوانین تاکید کرد و با اشاره به مطالبات مردم و سازمان های مردم نهاد برای حل معضل آلودگی هوا، اجرای بی قید و شرط قانون هوای پاک را از همه دستگاه های ذی صلاح خواستار شد و افزود. اگر نمایندگی به هر دلیلی نتواند به تعهدات قانونی خود عمل کند، باید دلیل آن را اعلام کند.

رئیس جمهور با اشاره به آغاز قریب الوقوع جام جهانی فوتبال 2022 قطر، وزارت امور خارجه را موظف کرد در تعامل با مقامات قطری در این رویداد مهم ورزشی زمینه را برای پیش بینی و پیشگیری از مشکلات احتمالی فراهم کند.

رئیسی با اشاره به گزارش معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از اقدامات انجام شده در راستای توانمندسازی زنان، سرپرستان خانوار و همچنین همکاری این معاونت با وزارت آموزش و پرورش برای تجهیز مدارس دخترانه قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید