مواضع اصلاح طلبان بر اساس گرایش آنها به غرب شکل می گیرد.


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820679

این کارشناس سیاسی گفت: گرایش اصلاح طلبان از همان ابتدا در غرب بوده و تحرکات و مواضع آنها بر همین اساس شکل می گیرد، بنابراین انتظار زیادی از این گروه ها وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به حادثه تروریستی و حمله به روحانیون جهادگر در حرم رضوی گفت: مشخص است که اصل این موضوع کار استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی است.

وی گفت: استکبار همواره با ایجاد تفرقه بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی و اقوام و اقوام مختلف سعی در تامین منافع خود دارد و اینها مستکبران و دشمنان نظام و ملت ایران هستند.

اسماعیلی با توجه به مواضع کج‌روانه و بداخلاقانه اصلاح‌طلبان و رسانه‌های مرتبط در قبال این حادثه که نرمش و بعضاً همراهی می‌کردند، افزود: مواضع گروه‌ها و جریان‌ها در این حادثه باید برای مردم روشن شود. در 43 سال گذشته، نحوه برخورد آنها با حوادث و مشکلات پیش روی جمهوری اسلامی کاملاً روشن است.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: در 43 سال گذشته این گروه و جریان ها به گونه ای حمایت یا سکوت کرده اند که باید مواضع قاطع و مخالفت می کردند و همچنین جایی که باید حمایت می کردند واقعاً اینطور نیست. اتفاق افتاده و از هم جدا شده اند.

وی گفت: مواضع جریان اصلاحات و هر جریان دیگری در اغتشاشات سال های 78 و 88 و جریانات و اتفاقات فراوانی که در کشور رخ داده و عملکرد مسئولین سال هاست مشخص بوده است. مانند ایالات متحده و بریتانیا.»

اسماعیلی گفت: گرایش های این گروه از ابتدا در غرب بوده و تحرکات و مواضع آنها بر همین اساس شکل گرفته است، بنابراین انتظار زیادی از این گروه ها وجود ندارد.

وی افزود: متأسفانه این گروه و جریان ها هیچ گاه مواضع درستی در قبال روند انقلاب و اتفاقات آن نداشته اند، لذا اکنون می خواهیم مواضع درستی از آنها ببینیم.

این کارشناس سیاسی گفت: این گروه و جریان ها سعی کرده اند از مسیری که منافع و منافع حزبی آنها اجازه می دهد سوء استفاده کنند و در 43 سال گذشته در مقاطع مختلف سعی در فریب ملت ایران دارند. آنها مواضع چندان روشنی ندارند.

وی تاکید کرد: این گروه به دنبال منافع ملی زیادی نیست، بلکه به دنبال منافع گروهی، باندبازی و شخصی خود است و تلاش می کند بر این اساس موضع گیری کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید