مواضع رهبر انقلاب در دیدار پوتین و اردوغان نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد


ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884745

سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه ذکر شد.

ائمه جماعت سیستان و بلوچستان گفتند: بررسی مواضع مقام معظم رهبری در دیدار سران روسیه و ترکیه نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، ائمه جماعات سیستان و بلوچستان در خطبه های سیاسی این هفته نماز جمعه با بیان اینکه محور همه نهضت های پیامبران و اصلاح طلبان در طول تاریخ امت بوده اند، اظهار داشتند: وی اظهار داشت: مواضع مقام معظم رهبری در دیدار با سران کشورهای روسیه و ترکیه به خوبی نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است.

حضور در نماز جمعه ثواب حج دارد

حجت الاسلام و المسلمین خلیل حسینی امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته گفت: جمعه 22 ذی الحجه مصادف با شهادت میثم تمار در ال60 در کوفه و توسط عبید است. بن زیاد پس از شهادت جناب مسلم، 9 نفر از بزرگان کوفه و اشراف شیعه که همگی از پاک ترین و با تقواترین مردم بودند، در شهر کوفه کشته شدند، مانند میشم تمار.

وی افزود: یکشنبه 2 مرداد مصادف با 24 ذی الحجه روز مبخله، پایان امیرالمونین و نزول آیه 55 سوره مائده در همین راستا، دوشنبه 12 مرداد ماه و نزول آیه 55 سوره مائده است. 35 ذی الحجه نزول سوره عطا یا همان سوره انسان در شأن حضرت علی (ع) بر حضرت زهرا و امام حسن (علیه السلام) و حسین (ع) و همچنین یک روز است. برای تجلیل از خانواده ها و بازنشستگان

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: این بزرگوار با پذیرش خلافت مجازی از امیرالمؤمنین و پس از رحلت خلیفه سوم، خلافت مجازی را پذیرفت که حدود 4 سال دوام نیاورد.

وی گفت: سه شنبه 4 و 26 مرداد ماه ذی الحجه روز بزرگداشت یکی از علمای بزرگ اسلام شیخ صفی الدین اردبیلی است که از علما و عارفان قرن هفتم و هشتم بوده است. جمهوری اسلامی در تهران و به ریاست مرحوم آیت الله طالقانی است.

وی با اشاره به اهمیت و فضیلت نماز جمعه افزود: این کلام از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که هر جمعه برای شما حج و عمره است که در صورت تمایل می توانید از آن استفاده کنید، حجی که برای شما تدارک دیده شده است. شما برای نماز جمعه هجرت و حرکت دارید.

نمایش قدرت آمریکا علیه ایران شکست خورده است

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: بزرگترین لذت انسان بندگی خداست، فردی که راه همکاری با شیطان را انتخاب می کند. با کسی که راه با خدا بودن را انتخاب می کند عاقبتش فرق می کند، یعنی کسی که با شیطان معاشرت می کند در آخرت غیر مسلمان می شود، ولی انسان متقی در آخرت افتخار می کند.

وی درباره سفرهای رئیس جمهور آمریکا، دست نوشته هایی که در سرزمین های اشغالی جمع آوری و از آنجا به عربستان سفر کرد، تصریح کرد: در واقع این سفر اهدافی داشت که هیچ کدام محقق نشد و در آمریکا رسوایی به پا کرد. و سایرین از جمله اهداف این سفر همراهی صهیونیست ها در انتخابات آتی آمریکا و تقویت رابطه رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی به منظور ایجاد اجماع بین کشورها علیه ایران بود.

وی افزود: تمامی رسانه های غربی در هفته گذشته در قالب یک عملیات گسترده برای تجلیل از دستاوردهای این سفر تبلیغ کرده اند.

وی ادامه داد: اما با آمدن رئیس جمهور فراموشکار آمریکا غم در دل همه موج می زد زیرا هیچ یک از کشورهای عربی حاضر به اجماع علیه نظام مقتدر انقلاب اسلامی در ایران نشدند و آمریکا تنها سگ شکاری است. که مدتهاست به دنیا افتاده است در این موضوع هم خودش را نشان داد.

بامری تصریح کرد: ایران اسلامی امروز مقتدر است و دولت جدید به دلیل تحرک و فعالیت در راستای دوستی با همسایگان، باعث شده همسایگان آن اعتمادی را که همسایگان امروز به ایران دارند، به آمریکا نداشته باشند.

وی اذعان داشت: دشمن سعی دارد دستاوردها و جایگاه ایران را زیر سوال ببرد و این موضوع را از چشم همگان پنهان کند.

وی با اشاره به سفر روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران و دیدار آنها با رهبر انقلاب اسلامی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با رئیس جمهور ترکیه مجموعه ای از سخنان را در خصوص امور نظامی سوریه و همچنین به مشکلاتی که کشورشان در گذشته دچار مشکل بود و ایران به آنها کمک می کرد، اشاره کردند، گفتند امنیت ترکیه را امنیت کشور خودمان می دانیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی همیشه هوشمندانه و هوشمندانه عمل می کنند، افزود: رهبر انقلاب نیز در دیدار با رئیس جمهور روسیه سخنان زیبایی بیان کردند که نشان از درایت، شجاعت ایشان دارد. و فهمیدن.

وی خاطرنشان کرد: دیدار روسای جمهور ترکیه و روسیه در ایران که نشان دهنده عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران و رهبر فرزانه آن و پذیرش تحریم ها است، پیام اصلی این سفر، توجه مردم ایران است. انقلاب به همسایگانش و این همان ظرفیت بزرگی است که ما را از آن خارج می کند یاوه گویی غربی ها زائد است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری افزود: انقلاب اسلامی ایران فرصت های متعددی دارد که کشورهای جهان به ویژه اروپایی ها و آمریکایی ها به آن نیاز دارند و این سفرها رعب و وحشت را در دل آنها می اندازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید