مگر اینکه یک بازی تماس جاسوسی باشد

ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1783714

سرمربیان پیکان و ذوب آهن پس از آخرین دیدار لیگ برتر که با پیروزی پیکان همراه بود در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: بازی سختی را پیش بینی می کردیم و می دانستیم که فرم بازی به گونه ای است که موقعیت گل پایین می آید. هر دو تیم در دفاع از فرم خوبی برخوردار بودند و آنچه در زمین به چشم می خورد، فرم تیم خوب ما بود و بچه های ما فوتبال بی نقصی بازی کردند و بعد از 90 دقیقه دروازه بان ما هیچ نجاتی نداشت. موقعیت های کافی برای زدن گل های بیشتر ایجاد کردیم اما خوشبختانه توانستیم پیروز شویم و 3 امتیاز شیرین را بگیریم و شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم. بازیکنان پیکان لایق بهترین ها هستند و بازیکنان بسیار پرحرفی هستند. خیلی از بازیکنان ما از لیگ یک لیگ برتر آمده اند و تعدادی از بازیکنان ما حاصل آکادمی باشگاه هستند و جا دارد از مربی خوب آکادمی خود آقای سیامک رحیم پور تشکر کنیم. فکر می کنم امشب تیم بسیار خوبی در فوتبال ایران حضور داشت.

وی در خصوص تقابل پیکان و ذوب آهن از تیم سابقش گفت: این دیدار از نظر 3 امتیازی برای هر دو تیم بسیار مهم بود و همانطور که همه می دانستند جابه جایی مربی و بازیکن صورت گرفت. فشار زیادی روی من نبود و نسبت به حریف سرمایه گذاری کمتری داشتیم و اصلا قابل قیاس با فولاد نبودیم. شرایط نباید به سمتی می رفت که نیمکت ها بی احترامی می کردند و باید خودمان را کنترل می کردیم.

سرمربی پیکان درباره تغییر تصمیم داور در زمان اعلام پنالتی توضیح داد: همانطور که مدیر رسانه ای این تیم گفت کمک داور به اشتباه دست خود را روی ویبره گذاشته و ممکن است دست راست پیکان گم شود و این یک ظلم بزرگ و کارشناسان بود. باید در مورد این صحنه نظر بدهند.

حسینی در خصوص بازی در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: در اولین دیداری که مقابل نفت مسجد سلیمان میزبانی کردیم، کیفیت بد زمین 3 امتیاز بازی را از آن خود کرد. من همیشه در اظهاراتم گفته ام که زمین باکیفیتی در تهران نداریم و میدانی که بتوانیم فوتبال باکیفیت بازی کنیم فقط ورزشگاه آزادی است.

وی در واکنش به اظهارات تارتاروس در نشست خبری پس از مسابقه تماس پیکان با برخی از بازیکنان ذوب آهن، گفت: زنگ زدن جاسوس بازی است؟ دوران این حرفه ها تمام شده، فوتبال بازی است که باید کار کنیم. سخت در یک روز اتفاقاتی برای ما خواهد افتاد و روزی دیگر – برای دشمن. ما باید قدرت برد داشته باشیم و از نظر فنی صحبت کنیم و این صحبت ها زیبا نیست، همه من را در این فوتبال می شناسند و اگر نه خیلی بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره حضور این تیم در بالای جدول گفت: ما به جدول نگاه نمی کنیم، فقط هفته چهارم قهرمانی است، چیزی که خیلی خوشحالم می کند این است که پیدا کردم. چند جوان خوب، با اخلاق و قوی در فوتبال هستند و من بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که با این بازیکنان کار می کنم. خدایا من می توانم این روند را ادامه دهم، باید از همه بچه های تیمم تشکر کنم.

*تارتار: قبل از از جانب بازی سی بازیکنان و قاب ذوب شدن اهن مخاطب آنها دارند

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پیکان گفت: بازی نزدیکی بود و متاسفانه آنقدر گل زدیم که روی بازیکنانمان تاکید زیادی داشتیم. درستی یا نادرستی پنالتی را نمی داند و باید متخصص باشد، اما در شرایط عادی پیکان خیلی سخت کار می کند تا ما را علامت بزند.

وی با اشاره به تغییر تصمیم داور مبنی بر اجرا نشدن پنالتی ذوب آهن گفت: شاید VAR وارد فوتبال ایران شده و ما نمی دانیم. این دومین بار است که برای تیم هایی که تمرین می کنم این اتفاق می افتد. پارسال اگر اشتباه نکنم یک پنالتی در اصفهان به نفع ما اجرا شد و در نهایت قاضی آن را پس داد و امروز با توجه به اینکه در ذوب آهن هستم و مقابل پیکان بازی هستیم، این پنالتی به ضرر ما برگشت. نمی دانم چرا داور ناگهان برگشت و نظرش را عوض کرد. امیدوارم عدالت رعایت شده باشد و داور اشتباه نکرده باشد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: سوال دیگر این است که آیا این ورزشگاه استانداردهای لازم را برای میزبانی مسابقات لیگ برتر دارد؟ باران امروز را به چمن های بلند این سرزمین اضافه کن. شاید برای تیمی که بخواهد با هم بازی کند و از اشتباهات حریف استفاده کند مهم نباشد، اما برای تیمی که بخواهد بسازد و موقعیت ایجاد کند، در این زمین کار سختی خواهد بود. لطفا به ناظران و مسئولین لیگ اجازه ندهید مسابقه در هیچ ورزشگاهی برگزار شود. آب در رختکن ما در مسیر دستشویی جمع شده بود و هوا خیلی سرد بود. بازیکنان ما با ژاکت نشستند تا بتوانیم صحبت کنیم. این درست نیست و باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

تارتاروس افزود: در مجموع این پیروزی را به پیکان تبریک می گویم. من مقصر این باخت هستم، اما متأسفانه قبل از مسابقه با بازیکنان و کادرفنی ما تماس گرفته شد. به هیچ وجه نمی‌خواهم بگویم که بازیکن غیرفعال است. این تماس ها نادرست است. اصلا اسمش را نمی برم، اما باید روی زمین بجنگم. ارتباط با یک هوادار، کارکنان یا بازیکن درست نیست. بازیکن من کارش را با افتخار انجام داد و من مسئول شکست هستم اما فریاد زدن برایم عجیب است. با تیم مقابل چه کار می کنی؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع را پیگیری می کنید، گفت: فرقی نمی کند اما این تقسیم بندی ها پارسال اتفاق افتاد. درست نیست زنگ بزنی و از این و آن بفهمی که چه کار می کنند، به تو چه ربطی دارد که یک تیم چه کار می کند؟ مردانه بجنگ

وی در پایان گفت: در پایان بازی به اکبریان (داور) گفتم اگر عدالت رعایت نشود پاس نمی دهیم اما اگر عدالت باشد از او تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید